petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yeni Jumbo Muhabbet Kuşum - Maşallah Esirgemeyelim

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Tevfik AKTUNÇ tarafından 22 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Selamun Aleyküm arkadaşlar, [MENTION=1090]Harun DURMUŞ[/MENTION] ağabeyimden dün bir kuş almıştım. Kuş sürekli tellerde duruyordu, bende tuttum kafesteki herşeyi yüksek yere koydum. Böyle hem; yem, su, mama, kum, kalsiyum ihtiyaçlarını vs. tüketebiliyor rahatlıkla, inşAllah beğenirsiniz. Bir maşAllah'ı esirgemeyelim arkadaşlar lütfen.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Hüseyin Sorucu
    Çevrimdışı

    Maşallah Hocam :) bende yeni aldım sizin gibi..
     
  3. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    EyvAllah hocam, bu kuşu çok sevdim. Kendi gözüm değmez ise gidebildiği yere kadar gider inşAllah :) Yarın da maması geliyor, biraz mama vardı ama taze taze mamasını da veririm artık. Herşeyi tam olur..
     
  4. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    resimden seçemiyorum ama yavru mu kuşunuz, kaç aylık? aynen böyle mavi bir erkek lazım bana da 1 yaşına yeni girmiş..
     
  5. İsmail YILDIRIM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    480
    Beğenileri:
    0
    Maşallah. Güle güle büyütün
     
  6. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Merhabalar evet henüz yavru bir muhabbet kuşu, dilerseniz bi [MENTION=1090]Harun DURMUŞ[/MENTION] 'a Profil Mesajı atın size yardımcı olacaktır.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:16 -->-> Daha önceki mesaj 19:15 --

    Allah razı olsun, sağ olun var olun teşekkür ederim. Darısı herkesin muhabbet kuşuna ve alacak olanlara..
     
  7. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    İstanbul'da olmam dezavantaj.. Harun beyin kuşlarını beğenerek takip ediyoruz.. Bu arada unutmuşum, yeni kuşunuza maşallah.. :)
     
  8. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Çok teşekkür ederim, sağ olun Allah razı olsun. İstanbul'da üretici çok kişi var, takip ediyorsanız mutlaka görürsünüz. Ama tabii İstanbul'da bir yerden diğer bir yere gitmek 5-6 saat sürüyor :)
     
  9. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    aynen :) diğer yakaya gidip kuş bakmaya üşeniyorum trafikten :) bana yakın murat abi ve levent abi var.. :)
     
  10. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Bir bakın derim iyi üreticilerdir onlarda, kuşlarını göz ile görmedim ama iyi kuşları vardı resimlerde. Kayseri'den alma durumunuz olsa dediğim gibi Harun ağabeyden alın derdim :)
     
  11. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    sağolsun murat abi bi çift jumbo ayarladı bana.. aceleci davranmak istemiyorum, 2 erkek ihtiyacım var.. 2 dişi boşta kaldı.
     
  12. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Maşallah hayırlı uğurlu olsun o ziyaretten sonra içinde birşeyler kalmış içinde :)
     
  13. R.MANTARCI
    Çevrimdışı

    R.MANTARCI New Member

    Katılım:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    482
    Beğenileri:
    0
    İnşallah bizimde bir jumbo kuşumuz olur.maşallah güzel kuş
     
  14. ibrahim çopur
    Çevrimdışı

    ibrahim çopur New Member

    Katılım:
    5 Ocak 2014
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    0
    Maşallah

    GT-I9500 cihazımdan gönderildi
     
  15. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Maşallah çok güzel, hayırlı olsun.
     
  16. OKAN ÇEVİK
    Çevrimdışı

    OKAN ÇEVİK New Member

    Katılım:
    10 Kasım 2013
    Mesajlar:
    237
    Beğenileri:
    1
    hayırlı olsun maşallah kuşunuza :)
     
  17. oguzhan_06
    Çevrimdışı

    Maşallah çok güzel bir jumbo


    Güzel bir bakımla dahada estetik bir görüntüye kavuşacagına inanıyorum.

    Fakat biraz daha vasıflı bir kuşu tercih edebilirdin tabiki.
     
  18. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    hayırlı olsun güzel kuş gerçekten
     
  19. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    En güzeli aceleye gerek yok, inşAllah bol yavru alırsınız.

    Daha öncede ziyaret etmiştim Harun ağabeyimi sağ olsun çok kral adam :) Ama dediğin gibi sende haklısın kuşları görünce dayanamıyorum :)

    Allah razı olsun, inşAllah sizinde olur çok isterim. Hatta inanın gönülden isterim, teşekkür ediyorum.

    Sağ olun hocam Allah razı olsun.

    Allah razı olsun çok teşekkür ederim.

    Allah razı olsun en iyileri sizin olsun, çok sağ olun var olun.


    Teşekkür ederim Allah razı olsun, kuş henüz yavru fakat ben Show jumbo besleme taraftarı değilim açıkcası yani evde tek show jumbo bende genelde durmuyor da :) Kuş güzel maşAllah ilerleyen zamanlarda Allah nasip ederse video falan çekerim, yüklerim :)
     
  20. Harun DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    3 Nisan 2013
    Mesajlar:
    325
    Beğenileri:
    0
    Tevfikciğim Sana Kuş verdik kardeşim de Zaten benim satışımın %80 i İstanbul. Ben Kayseri içi çok nadir kişilere kuş veriyorum. İstanbula çok kuş gönderdim.

     

Sayfayı Paylaş