petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yeni Kafes düzeni

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve MevlütŞimşek tarafından 13 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. MevlütŞimşek
    Çevrimdışı

    MevlütŞimşek New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar kafes düzenini tavsiyeler üzerine değiştirdim. uzun bir tünekle ucu yuvalığa gelecek şekilde tek tüneğe indirdim. ama kuşlar daha çok telde durmayı tercih eder oldu :D biraz kalın bi tünek yapmıstım tüneğin genişliği de önemli mi ?
    yada tünek açakta mı kaldı ?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Furkan TOPALOĞLU
    Çevrimdışı

    hocam tünek çok da kalın olmasa iyi olur kuşlar ayağını biraz kavrayabilmeli bu hem ayak sağlığı açısından hem de çiftleşme zamanlarında daha yararlı olacaktır ayrıca acaba erkeğin poposunda neden dışkı var ishali flan var mı
     
  3. M, Selim Dogan
    Çevrimdışı

    Kafesin 2 kus icin kucuk gibi imkanin olursa bi ara degistir derim
     
  4. RAMAZAN
    Çevrimdışı

    RAMAZAN Guest

    kardeş kafes küçük tünekler kalın bir diğer ayrıntı önemli olanda bu erkek kuşun rahatsız gibi ishal olabilir gözlemlerin nedir eline alıp kibarca temizlemen lazım
     
  5. MevlütŞimşek
    Çevrimdışı

    MevlütŞimşek New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    erkeğin pek ishali yok dışkısı normal ama tüyleri hep batıyor neden anlamadm bende. dışkısı kıvamlı aslında.
     
  6. MevlütŞimşek
    Çevrimdışı

    MevlütŞimşek New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    Tünek kavramaları böyle. daha küçültmelimiyim. / ishali yok ama kirleniyor tüyleri anlamadım bende :S

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Yağız YAĞCI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    26 Nisan 2013
    Mesajlar:
    361
    Beğenileri:
    0
    Kardes tuneklerin yeri tam yerinde ancak o tuneklerle olmaz petshoptan veya sitede bulunan naturbirdden duzgun bise bulabilirsin hayvan rahat edemediginden telde duruyo olabilir.biraz kalin bncede
     
  8. Burak Ayaz
    Çevrimdışı

    Burak Ayaz Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    471
    Beğenileri:
    0
    Hocam tünekleri değiştirin o şekilde rahat kavranmaz.
     
  9. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    evet dostum tunekler cok kalin olmasın biraz daha ince olursa iyi olur ayakları tam kavrasın kuşun.
     
  10. Ercan YAŞAR
    Çevrimdışı

    Ercan YAŞAR Active Member

    Katılım:
    28 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenileri:
    11
    denizlide sin k9 petshop da tüneklerin tanesi 1 tl ve istediğin boyutta kısaltıyor.
     

Sayfayı Paylaş