Yeni kuş aldım yardımcı olun :(

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve Curcuna tarafından 4 Mart 2016 başlatılmıştır.

  1. Curcuna
    Çevrimdışı

    Curcuna Yeni Üye

    Katılım:
    4 Mart 2016
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Malatya
    Arkadaşlar yeni bir muhabbet kuşu aldım ama yaşını ırkını ve cinsiyetini sormayı unuttum bana 25 günlük dedi ama inanmadım kuyruğu çok uzun geldi yardımcı olursanız sevinirim :( Alt tarafa fotoğraf linkini attım

    1457119943280 321289397 - Hızlı Resim
     
    #1 Curcuna, 4 Mart 2016
    Son düzenleme: 4 Mart 2016
  2. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.771
    Beğenileri:
    526
    Lutino olan kuşların yaş tahmini zor olabiliyor ama 25 günden büyük olduğu söylenebilir.
     
  3. NeDemekŞakir
    Çevrimdışı

    NeDemekŞakir Site Bağımlısı

    Katılım:
    15 Şubat 2016
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    0
    Çok tatlı maşallah. Kuşunuz 1-2 aylık bir erkek
     
  4. Curcuna
    Çevrimdışı

    Curcuna Yeni Üye

    Katılım:
    4 Mart 2016
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Malatya
    Kaç günlük gibi duruyo umarım 2 aydan fazla değildir .s
     
    #4 Curcuna, 4 Mart 2016
    Son düzenleme: 4 Mart 2016
  5. Hakkı ÖCAL
    Çevrimdışı

    Hakkı ÖCAL Profesyonel

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İZMİR
    MAŞAALLAH 2 aylıktaan fazla değil güzel bi yavru erkek
     
  6. Curcuna
    Çevrimdışı

    Curcuna Yeni Üye

    Katılım:
    4 Mart 2016
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Malatya
    Çok teşekkür ederim eğer bilgisi olan varsa yorum yapabilir çünkü ilk defa besliyorum baya hevesliyim. Yem yemiyo ve su içmiyo ortamı değişti diye mi acaba ?
     
    #6 Curcuna, 4 Mart 2016
    Son düzenleme: 4 Mart 2016
  7. NeDemekŞakir
    Çevrimdışı

    NeDemekŞakir Site Bağımlısı

    Katılım:
    15 Şubat 2016
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    0
    Ortam değiştiği için olabilir.Belki de yem kırmayı tam bilmiyordur. İnternette tarifler var mama hazırlayın aspur,dal darı ve yulaf vermeyi deneyin
     
  8. Curcuna
    Çevrimdışı

    Curcuna Yeni Üye

    Katılım:
    4 Mart 2016
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Malatya
    Olur denerim teşekkürler.
     
  9. hkıral
    Çevrimdışı

    hkıral Site Bağımlısı

    Katılım:
    16 Ekim 2014
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Siirt
    25 günlük yavrunun yem kırmayı öğrenmemiş olması normal. Sorun 25 günlük yavruyu anne babadan ayırıp size veren arkadaşta. Mama takviyesi yapın ayrıca aspur daha yumuşaktır zemine aspur ve bir kapta su koyun. Yem kırıp kırmadığını kontrol edin...
     
  10. Curcuna
    Çevrimdışı

    Curcuna Yeni Üye

    Katılım:
    4 Mart 2016
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Malatya
    Arkadaşlar 2 aylık olduğunu söylediler ama adam yalan söylemiş 2 aylık kuş yem yiyemiz mi ? Ayrıca korkuyo kafesin aşağısına inince yukarı çıkmıyo bile ses çıkarmıyo su içmiyo elimle götürsem de içmiyo .s
     

Sayfayı Paylaş