petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yeni kuşa bi bakarmısınız.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve MevlütŞimşek tarafından 21 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. MevlütŞimşek
    Çevrimdışı

    MevlütŞimşek New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    yemden yeni düştüğünü düşünerek aldım ama sizce nasıl. kabarmıs mı sanki ?
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    BUNLAR ALDIĞIM YERDEKİ HALİ:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    #1 MevlütŞimşek, 21 Ekim 2013
    Son düzenleme: 21 Ekim 2013
  2. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    allah uzun ömürler versin umarım sağlıklıdır sorun yaşamazsınız
     
  3. MevlütŞimşek
    Çevrimdışı

    MevlütŞimşek New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    inşallah teşekkürler :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:58 -->-> Daha önceki mesaj 16:23 --

    yorumlarınızı bekliyorumm
     
    #3 MevlütŞimşek, 21 Ekim 2013
    Son düzenleme: 21 Ekim 2013
  4. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    dogrudur. büyük olasılıkla yeni düşmüştür yeme. en fazla 45günlüktür o yavru. maşallah. yeni bir ortama girdigi için kabarmıstır. zamanla alısıcaktır ;)
     
  5. MevlütŞimşek
    Çevrimdışı

    MevlütŞimşek New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    Alttaki iki resim aldığım yerdeki resimleri. ordaykende aynı durumdaydı. eve gelince aklıma geldi :confused:
     
  6. cocomade
    Çevrimdışı

    cocomade Member

    Katılım:
    19 Ekim 2013
    Mesajlar:
    480
    Beğenileri:
    0
    Saglikli ve minik bir erkek gibi duruyor. Diskisi nasil, ishali falan var mi?
     
  7. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Orada da biraz kabarık durmus siz yeteri kadar ilgi gösterirseniz bu durumdan kurtulur :)
     
  8. MevlütŞimşek
    Çevrimdışı

    MevlütŞimşek New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    yok dıskısı iyi. arada ötüyor tabi ortam yeni bu normal. hareketleride iyi duruyo halsizlik yok gibi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:31 -->-> Daha önceki mesaj 17:30 --

    teşekkürler :)
     
  9. cocomade
    Çevrimdışı

    cocomade Member

    Katılım:
    19 Ekim 2013
    Mesajlar:
    480
    Beğenileri:
    0
    O zaman bi sorun yok cok sirin, egitilmeye musait bi yavrucuk. Kafes tabanina biraz yem serpmeyi unutmayin. :)
     
  10. MevlütŞimşek
    Çevrimdışı

    MevlütŞimşek New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    tedirginim bi kuşum yeni öldü üşüttüğünden. oda kabarmıştı ilk başta. şuan akşam oluşundan mı bilmem sakinleşti. sadece idrar yaptı. yem yemediğinden isal mi değilmi henuz tamda anlamış değilim.
     
  11. Burak Boyacı
    Çevrimdışı

    benim.kusumun aynsı gaga siyah yavru cok guzel.masallah
     
  12. MevlütŞimşek
    Çevrimdışı

    MevlütŞimşek New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:17 -->-> Daha önceki mesaj 19:16 --

    arkadaşlar böyle durması normal mi ???
     
  13. cocomade
    Çevrimdışı

    cocomade Member

    Katılım:
    19 Ekim 2013
    Mesajlar:
    480
    Beğenileri:
    0
    Kusunuz alisik oldugu ortamdan ayrilip hic bilmedigi yeni bir ortama geldi boyle durmasi cok normal ayrica strese bagli diskida civiklik da yasayabilir ilk etapta. Ilk iki gun hicbir sey yemeyebilir icmeyebilir oldugu yerde oylece durabilir. Soku atlatana kadar bu durum cok normal. Zamanla hareketlenecektir siz sadece onu korkutacak hareketlerden kacinin, mesela kesinlikle avuclayarak tutmayin. 3 gunden fazla bu sekilde devam ederse bi hareketlilik olmazsa vitamin baslarsiniz.
     
  14. Emre Berk ÖNDİN
    Çevrimdışı

    Çok tatlı bir kuş hayırlı olsun. :)
     
  15. MevlütŞimşek
    Çevrimdışı

    MevlütŞimşek New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    normalde bunları biliyorum ama kabarıklık var olunca ondan düşündüm. kabarıklık illaki bi hastalık belirtisimidir?
     
  16. cocomade
    Çevrimdışı

    cocomade Member

    Katılım:
    19 Ekim 2013
    Mesajlar:
    480
    Beğenileri:
    0
    Ilk geldiginde tedirgin oldugu icin kabarabilir ama onun disinda normal bi zamanda canliysa bi anda tuylerini kabartmaya basladiysa ortada ters giden birsey vardir, en basitinden usuyordur.
     

Sayfayı Paylaş