petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yeni Pvc Kafesim ve Kamera Sistemim

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve abtmusic tarafından 1 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

  1. abtmusic
    Çevrimdışı

    abtmusic Member

    Katılım:
    9 Şubat 2016
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    0
    Merhaba arkadaşlar muhabbet kuşlarımla ilgili çok pislik ve tüy döktükleri için pvc kafes aldım ve led ışık web cam ekledim fikir ve görüşlerinizi rica ediyorum saygılar..

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    WEB CAM YUVALIK (TIKLA ve İZLE)
     
    #1 abtmusic, 1 Mayıs 2016
    Son düzenleme: 1 Mayıs 2016
  2. deniz kom
    Çevrimdışı

    deniz kom Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    726
    Beğenileri:
    32
    gayet güzel olmuş. elinize sağlık
     
  3. abtmusic
    Çevrimdışı

    abtmusic Member

    Katılım:
    9 Şubat 2016
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    0
    teşekkür ederim üstad
     
  4. Nur TÜRKOĞLU
    Çevrimdışı

    Nur TÜRKOĞLU New Member

    Katılım:
    1 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Çok güzel olmuş ellerini sağlıık
     
  5. abtmusic
    Çevrimdışı

    abtmusic Member

    Katılım:
    9 Şubat 2016
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    0
    tşk ederim nur hanım b u arada soy adımız aynı :)
     
  6. Mustafa Sayar
    Çevrimdışı

    Mustafa Sayar New Member

    Katılım:
    26 Kasım 2015
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    0
    Sonunda kavustun kafesine.Harika olmus dostum :)

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    #6 Mustafa Sayar, 1 Mayıs 2016
    Son düzenleme: 1 Mayıs 2016
  7. alos2000
    Çevrimdışı

    alos2000 Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    370
    Beğenileri:
    10
    fikir güzel

    tek sorun kameranın daha geniş açılı olanı olsa harika olurmuş

    yine de süper
     
  8. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.804
    Beğenileri:
    268
    Hayırlı olsun.
    Güle güle kullanın.
     
  9. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Hayırlı uğurlu olsun çok güzel olmuş çok beğendim vallahi :)
     
  10. YakupEmsalsiz
    Çevrimdışı

    YakupEmsalsiz New Member

    Katılım:
    10 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    0
    Hayırlı olsun
     
  11. Serkan DOĞAN
    Çevrimdışı

    Serkan DOĞAN New Member

    Katılım:
    1 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    eline sağlık birşey soracam üstad o kadar ışık kuşu rahatsız etmez demi?
     
    #11 Serkan DOĞAN, 1 Mayıs 2016
    Son düzenleme: 1 Mayıs 2016
  12. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.778
    Beğenileri:
    74
    Hayırlı olsun. Bereketli üretimler.
    Kullandığın webcami paylaşır mısın? Benim kafamda farklı fikirler var.
     
  13. Emre Ünaldı
    Çevrimdışı

    Katılım:
    8 Nisan 2016
    Mesajlar:
    262
    Beğenileri:
    9
    kafesi kaca aldınız acaba
     
  14. abtmusic
    Çevrimdışı

    abtmusic Member

    Katılım:
    9 Şubat 2016
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    0
    Tşk ederim herkese çok saolun kameranın evet açısı geniş olsaydi iyi olur ilerde değişebilirim aslında

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:37 -->-> Daha önceki mesaj 23:34 --

    Yok etmez hatta rgb kumandasi takarsa ışığın şiddetini bile en aza indirebilirsin ben direk adatörden işık aldım rgb kumandası takıcam
     
  15. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Maşallah güzel olmuş
     
  16. abtmusic
    Çevrimdışı

    abtmusic Member

    Katılım:
    9 Şubat 2016
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    0
    İnca web cam fotusunu birazdan atıcam kameranın üstünde 6 adet led var.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:43 -->-> Daha önceki mesaj 23:40 --


    125 tl kargo hepsi dahil web cam ve led lamba hariç bst kafesden aldım daha çok pislik dökülmesin diye ama nafile bugün 30 tl ye dül tikdirdim detaylı görüntüleri bu başlik altında paylaşıcam

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:46 -->-> Daha önceki mesaj 23:43 --

    Tşk ederim üstad
     
  17. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.778
    Beğenileri:
    74
    Led ışık verdiğinde kuşlar rahatsız olacaktır. Kızılötesi lazım aslında o modelin kızılötesi varsa iş görür.

    Marka - model de yazarsan sevinirim.
     
  18. abtmusic
    Çevrimdışı

    abtmusic Member

    Katılım:
    9 Şubat 2016
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    0
    ürünün aşağıdaki link de mevcut vatan computer den aldım 35 tl ye ışık hassasiyetinin ayarlıyabilecek düğmeside var yani yukarıya doğru pamağınızla sürdüğünüzde ışık çoğalıyor aşağı indirdiğinizde tamamen kapanıyor onunda fotosu aşağıdaki link de var bu durumdan memnun gibi görünüyorlar hep yuvadalar eğerki yavrular yeme düşerse Kuluçka döneminde zaten ledleri yuvada yakmadan izleyeceğim anne kuş dışarı çıktığında da ledi açıcam

    INCA IC-3562 IŞIKLI 6MP WEBCAM - Vatan Bilgisayar

    [​IMG]
    [​IMG]

    IŞIK AYAR DÜĞMESİ

    [​IMG]
     
  19. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.778
    Beğenileri:
    74
  20. abtmusic
    Çevrimdışı

    abtmusic Member

    Katılım:
    9 Şubat 2016
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    0
    tşk ederim
     

Sayfayı Paylaş