petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yeni resimler

Konusu 'Muhabbet Kuşu Resimleri' forumundadır ve Tahsin ÖZDEN tarafından 10 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. Tahsin ÖZDEN
    Çevrimdışı

    üzerimde vakit geçirmektende zevk alıyo valla
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Mehmet Nuri Alkayış
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenileri:
    0
    maşallah kuyrugu yeşil mi yoksa fotoda mı öyle görrünüyo
     
  3. Tahsin ÖZDEN
    Çevrimdışı

    bilgilendirmek isterim albino muhabbet kuşları spot ışık altında tüylerindeki gizli renkleri ortaya çıkartırlar bunlar mavi sarı yeşildir sedefli bir görüntü oluştururlar saygılar.
     
  4. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    evet okumuştum bunu zaten böyle cezbediyorlarmış diğer mubişleri :)
     
  5. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    bunların fiyatınıda bu pahalı yapıyor sanırım :)))
     
  6. Tahsin ÖZDEN
    Çevrimdışı

    evet piyasada 75-150 arası diye dolaşıyo tek fiyatı ama 400tl ye kadar fiyat verenler var tekine

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:36 -->-> Daha önceki mesaj 00:35 --

    bu arada tüm resimler aynı zamanda çekilmiştir son resimi bilerek flash olmadan çektim aradaki fark ortaya çıksın diye saygılar.
     
  7. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    maşallah diyelim nazar olmasın.vücut ısımız onlara soba gibi geliyor,hemen uyuklamaya başlıyorlar
     
  8. Tahsin ÖZDEN
    Çevrimdışı

    evet abi üzerime geldimi hiç gitmek istemiyo artık çok iyi yetişti maşallahı var darısı tüm isteyenlerin başına
     

Sayfayı Paylaş