petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yeni yavruda kafes değiştirme?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve 445emre445 tarafından 30 Haziran 2015 başlatılmıştır.

  1. 445emre445
    Çevrimdışı

    445emre445 New Member

    Katılım:
    29 Haziran 2015
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    0
    5 gündür bende olan bir yavrum var kafesi gözüme küçük geliyor tırmanırken sağa sola takılıyo bende xl bir kafes siparişi verdim yarın elimde olacak adaptasyon sorunu falan olurmu kuşta veya yerini yadırgama gibi birşey
     
  2. ali cahid
    Çevrimdışı

    ali cahid Member

    Katılım:
    18 Mart 2015
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    0
    Ben de değiştirdim kafesi büyük kafese geçtiğinde daha bi neşelendi çünkü artık daha rahat uçup stres atabiliyor endişelenmeyin hiçbir sıkıntı olmaz tersini yapsaydınız o zaman sıkıntı olurdu büyükten küçük kafese geçişler strese neden oluyor
     
  3. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.804
    Beğenileri:
    268
    Bir sorun olacağını sanmıyorum,yeni kafesiniz hayırlı olsun.
     
  4. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Bir sorun olmaz inş dikkat ediniz
     

Sayfayı Paylaş