petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yumurta Gelmiş :D :D

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Adem HEND@N tarafından 11 Mart 2015 başlatılmıştır.

  1. Adem HEND@N
    Çevrimdışı

    Adem HEND@N New Member

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Selamun Aleyküm Bugün Kafesi temizliyeyim dedim Yuvalığa bir baktım Top var :D Bugün 1 tane yumurta gelmiş ilk kuluçkadan 6 da 0 çekmiştik bu sefer olacak inş :D Mama falan vermiycem verince erkek kızgın zaten iyice kızgınlaşıyor busever sorunlar oluyor . Yuvalığı birde atkıyla sardım sıcak olsun diye . Bulut Ve Çimenle Biz Hazırız. Siz 21 gün Sonrasını Görmeye Hazırmısınız ! :D [​IMG][/url][/IMG]
    Resim kafesi temizlerken.
     
  2. Sado Çakır
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Mart 2015
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    0
    Hayırlı Olsun Ins Yavrularıda Goruruz
     
  3. Adem HEND@N
    Çevrimdışı

    Adem HEND@N New Member

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Sağol Kardeşim İnşALLAH.
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.772
    Beğenileri:
    72
  5. Adem HEND@N
    Çevrimdışı

    Adem HEND@N New Member

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Sağolasın Levent Abi :)
     
  6. harun cengizhan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Mart 2015
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    0
    maşallah inşallah yavrularınıda görürüz bunu heycanı bi farklı :))
     
  7. Adem HEND@N
    Çevrimdışı

    Adem HEND@N New Member

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Sorma be kardeşim :) İnşAllah görürüz :)
     
  8. bysmtnc
    Çevrimdışı

    bysmtnc New Member

    Katılım:
    27 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    657
    Beğenileri:
    0
    hayırlı olsun.inşallah sağlıkla büyürler.
     
  9. Adem HEND@N
    Çevrimdışı

    Adem HEND@N New Member

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    İnşAllah Kardeşim :)
     
  10. Deniz HAN
    Çevrimdışı

    Deniz HAN New Member

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    497
    Beğenileri:
    0
    hayırlı olsun ıns yavruları alırsın :D
     
  11. Adem HEND@N
    Çevrimdışı

    Adem HEND@N New Member

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Saol kardeşim İnşAllah :D
     
  12. İlker DAĞLI
    Çevrimdışı

    İlker DAĞLI New Member

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    0
    Hadi bakalım hayırlısı☺ ama tüne Kler i plastik olarak kullanmayın derim ben
     
  13. Ferdi NAMLI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Ocak 2015
    Mesajlar:
    533
    Beğenileri:
    1
    Bol bol yavruları çıkar inşallah :)
     
  14. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    O atkiyi kaldır bir kişi de dememiski hava almalı bit yapar :) aykırı alın kesinlikle. maşallah bu arada
     
  15. Adem HEND@N
    Çevrimdışı

    Adem HEND@N New Member

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Saolun arkadaşlar :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:35 -->-> Daha önceki mesaj 17:34 --

    Yusuf Abi yuvalığı sardım ama dışdan sardım girdiği delikten hava alır :) zaten yuvada talaş yokki bit tehlikesi olsun ?
     
  16. ibrahimbulan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    21 Nisan 2014
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    yavrularınıda goruruz inşallah tuylerı kadar omru ve yavruları olsun
     
  17. Adem HEND@N
    Çevrimdışı

    Adem HEND@N New Member

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Amin Kardeşim :)
     
    #17 Adem HEND@N, 11 Mart 2015
    Son düzenleme: 11 Mart 2015
  18. bjk70
    Çevrimdışı

    bjk70 Member

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    627
    Beğenileri:
    0
    Hayırlı olsun

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  19. Adem HEND@N
    Çevrimdışı

    Adem HEND@N New Member

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Saolasın Renktaş ;)
     
    #19 Adem HEND@N, 11 Mart 2015
    Son düzenleme: 11 Mart 2015
  20. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    hayırlı olsun hocam Darısı başıma :)
     

Sayfayı Paylaş