petshop

                   

Yumurta mı hazırlık mı ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Muhammed AKKAYA tarafından 30 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. Muhammed AKKAYA
    Çevrimdışı

    Muhammed AKKAYA New Member
    Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    Bu takımı alalı 2 gün oluyo ve aldıgım üretici kuşta ya yumurta var yada hazırlık var yuvalık tak hemen dedi ve öylede yaptım dişi biraz bakındı bi kaç kere girdiğini gördüm ve yuvalıgın orayı kemiriyodu talaşda koydum kalamarı da su gibi çekti yedi sizce yumurta varmı ? yoksa hazırlıkmı ?


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    Hazırlık yapıyor olabilir.
     
  3. Aziz SARI
    Gizli

    Aziz SARI Guest

    Çok ilgilenirseniz yumurtlamaz , eğer yumurta da varsa. Size tavsiyem yumurtlayana kadar sadece yem ve su takviyesi yapmanız . Çünkü size hala güven duymuyor olabilir , bu da ya yumurtayı kırmasına ya da hiç yumurtlamamasına neden olabilir.
     
  4. ömer duran yagar
    Gizli

    bak akrdesım benımde oyle oldu taktıktan 3 4 gun ıcını kemırdı dısını kemırdı ıcıne gırdı ıcerıdekıerı gagaladı bazı seylerı dısarı attı kendı yumurtlayaagı yerı hazırladı sonrada yumurtladı
     
  5. ferhat çimen
    Gizli

    katılıyorum
     
  6. kirmizmustafa
    Çevrimdışı

    kirmizmustafa New Member
    Üye

    Katılım:
    22 Mart 2014
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    bursa
    kuşlari çok fazla rahatsiz etme yem ve su harici fazla yaklaşma yuvalığa cook az talaşkoy ve bulabilisen ahşap folluk koy ve bekle en fazla 2 3 haftaya yumirtlayabilir
     
  7. Muhammed AKKAYA
    Çevrimdışı

    Muhammed AKKAYA New Member
    Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    Herkese cok tesekkürler. Kuşumun dıskısı kocaman ve bugün gözümün önünde bir kez çiftleştiler yuvalık en güzelinden en büyügünden var meraklılar ama dişi henüz girip orda takılmadı inş olacak mamaya devam bakalım
     
  8. sadullah dinç
    Çevrimdışı

    sadullah dinç New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    280
    Beğenileri:
    0
    yavrulacak olsa kuyruğu yere eğilmesi gerekiyor diye biliyorum
     
  9. azkalmış yumurtlamaya çiftleşmişlerse 1 hafta 10 güne kalmaz yumurtlayabilirler benimkilerde tık yok oysaki 4 ay oldu alalı ama seninkiler maşallah çok iyiler.
     
  10. Muhammed AKKAYA
    Çevrimdışı

    Muhammed AKKAYA New Member
    Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    Tesekkürler hocam çifleştiler iki kez sanırım ben biraz zaman tanımalıyım onlara ayrıca odada olmam onlar için hiç birsey farketmiyo sadece rahatsız etmiyorum onlarla ilgilenmiyorum o kadar yuvalıga giriyolar cıkıyolar çiftleşiyolar yolda galiba :) İnşallah sizede bizede nasip olur
     
  11. Vedat ASLAN
    Çevrimdışı

    Vedat ASLAN New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    409
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Haklısınız sabır göstermeniz gerek.
     
  12. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    6
    Resimlerden çok belli olmuyor yumurta olup olmadıgı ama bence kuşlarınızı fazla rahatsız etmeyin ve yuvalık takılı dursun. Zaten kuşlar gayet sağlıklı ve hazır görünüyor maşallah.

    Umarım kısa sürede yavrularına kavuşursunuz.
     
  13. Muhammed AKKAYA
    Çevrimdışı

    Muhammed AKKAYA New Member
    Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    Tesekkürler serkan hocam güzel yorumun için
     
  14. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    6
    Ben çok beğendim kuşları Maşallah diyim..Bence pes etmeden sabırla bekleyin ve mutlaka mama ve vitamin takviyesi yapın.
     
  15. Muhammed AKKAYA
    Çevrimdışı

    Muhammed AKKAYA New Member
    Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    Mama takviyesi tam gaz devam hocam baya severek yiyolar :) ve erkek yuvalıga girip dişiyimi cagarıyo artık nedir o bıcır bıcır :)
     
  16. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    6
    Yuva hazırlığı yapıyorlardır , yuvaya girip çıkmaları iyiye işarettir. Talaş koyabilirsen iyi olur.
     
  17. Muhammed AKKAYA
    Çevrimdışı

    Muhammed AKKAYA New Member
    Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    Hocam sagolun cevaplarınız için hiçbir eksiğim yok herseyi fazla fazla aldım ve uygun ortamıda sagladım bekleyişteyim artık tamamen tekrar çok sagolun
     
  18. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    6
    Rica ederim ne demek , yardımcı olabildiysek ne mutlu bizlere.
     
  19. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.325
    Beğenileri:
    87
    Yer:
    samsun
    hocam yuvalığa tam olarak ne koydunuz acaba bana sayabılır mısınız ?bılgı almak ıstıyorum :D
     
  20. Muhammed AKKAYA
    Çevrimdışı

    Muhammed AKKAYA New Member
    Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    Yuvalıgı alırken zaten yeticek kadar talaş vardı yumurta için kafese gaga taşı kalamar vitamin mama takviyeside var devamlı sizce yeterli değilmi ...
     

Sayfayı Paylaş