petshop

                   

Yumurta

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mustafa KIRLI tarafından 9 Nisan 2016 başlatılmıştır.

  1. Mustafa KIRLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2016
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    4
    En küçüğü 11 günlük olan 5 yumurta var.Fakat daha hiç biri çıkmadı.Bugün kontrol yapayım dedim ortam karanlık olmayınca pek bir şey anlamadım ama akşam bi daha mı kontrol etsem ? Baktığım kadarıyla boş gibiydi ama ortam aydınlık olduğu için olabilir mi ?
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.045
    Beğenileri:
    161
    Işığı tuttuğunda yumurtanın içi komple aydınlanıyorsa yumurta boş demektir.
     
  3. Mustafa KIRLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2016
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    4
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:06 -->-> Daha önceki mesaj 20:06 --

    5ide boş sanırım altına koymadım daha ilk kuluçkamızdı çok üzüldüm :((
     
  4. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    İlkinde Zaten Doluluk Oranı 1 2 Yi Geçmez Diye Düşünüyorum Acele Etme 15 Gün Olsun Yumurtaların Tarihini At Bi Yere Takip Et.Eğerki Zamanı Geçmiş Çıkmamamışsa Bırak Yuvada Kuş Kendisi Kırıp Yer Atma Çöpe Filan.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:03 -->-> Daha önceki mesaj 21:52 --

    http://www.muhabbetkusu.com.tr/muha...za-ait-resimler/6da-2-a-48820.html#post471144 Resimlere Dikkat Edersen Boşmu Diye Anlaşılır Acele Etme 1 2 Haftaya Kesinleşir Ben 3 Nolu Yumurtamdan Ümidi Kesmiştim Sonradan Sonraya İyice Damarlar Belli Oldu Attığın Resimlerde Anlaşılmaya Bilir Boş Olup Olmamaları
     
  5. Mustafa KIRLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2016
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    4
    Yumurtaların tarihlerini not almıştım zaten en küçüğü 11-12 günlüktü ve bir çizgi bile yoktu.Yumurtaları aldım altlarından aldıktan 5 dk sonra yine çiftleşmeye çalıştılar.İkinci kuluçka yakın gibi.Tavsiyeleriniz için sağolun ama her şey için geç oldu :)
     
  6. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    Ara Verdir 2.Yumurtaya Hemen Yatırma Dişiyi Kaybedebilirsin
     
  7. Mustafa KIRLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2016
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    4
    Evet biliyorum.3 hafta kadar dinlendiricem vitamin takviyesi yapıcam.
     

Sayfayı Paylaş