petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yumurtalara bakıcı anne aranıyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve mehmet bulut tarafından 13 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. mehmet bulut
    Çevrimdışı

    slm, arkdaşımdan yumurtalı kuş aldım ancak kuş kuluçkayı bıraktı kesinlikle girmiyo 5 tane yumurta var üretici olan birine bu yumurtaları versem işaretleyip kuluçkadaki kuşlarının altına koysa çıkan ların yarsı benim olsa yarısı çıkanın olsa böyle bir teklifi kabul edicek var mı istanbul içinde kuşlar çkoslavakiri kuşlara yavruları sağlam olur boşa gitmesin istiyorum yardım edicek arasın 05364711288 yumurtaları ışıkla kontrol ettim 3 ü dolu ancak içindeki kırmızı bölge yumurtayı çevirdikçe hareketediyo acaba yumurtalar bozukmu ?
     
  2. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    istanbul neresindesin?
     
  3. mehmet bulut
    Çevrimdışı

    avrupa yakası başakşehir halkalı safaköy küçükçekemce o civarlar
     
  4. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    kardeşim çok ters yerdesin yoksa alırdım. Anadolu yakasındayım
     
  5. mehmet bulut
    Çevrimdışı

    peki bu durumla ilgili fikrin varmı yumurtaları ışıkla kontrol ettim 3 ü dolu ancak içindeki kırmızı bölge yumurtayı çevirdikçe hareketediyo acaba yumurtalar bozukmu
     

Sayfayı Paylaş