Yumurtta Sorunu ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Burak Bilici tarafından 19 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Burak Bilici
    Gizli

    Merhaba Arkadaşlar,
    Kuşlarım Yumurtladılar Nihayetinde Birtanede Çocuğumuz Oldu Fakat İlk Çoçuk Oldugunda Bugüne Kadar 4 Oldu Nerdeyse Halen Diğerleri Çıkmadı SOrun nedir Acaba Yardımcı OLabilirmsiniz?
     
  2. İlk yavru çıkalı 4 gun mü oldu diğerli çıkmadıysa bekleyin bir kaç gün daha eğer hala çıkmassa el feneri ile bakım.Cılk olabilir.
     
  3. Burak Bilici
    Gizli

    Süleyman Bey 5 gun olucak bugünle birtane çıktı diğer dördü duruyor acaba onları çıkarmıyacakmı anlayamadım yoksa benmi kırıcam nasıl olacak bilimedim valla
     
  4. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    döllenmemiş olabilir diğer yumurtalar.
     
  5. Burak Bilici
    Gizli

    Mehmet Bey Bu Durumda Ne Yapmam Gerekir ?
     
  6. Şuan 2 yavrumu çıktı bugunle birlikte anlamadım. :eek:
     
  7. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    siz yumurtaları kırmayın. eğer yumurtalar döllü değilse dişi yumurtayı kırıp yer.
     
  8. Burak Bilici
    Gizli

    valla kafam karışık veteriner neyinde yok burda birtek umudum bu form kaldı ?
     
  9. Burak Bilici
    Gizli

    vayy hayin nasıl yer yaa ... 4 tane yumurtta boşamı çıkacak şimdi?
     
  10. Zaten bu duruma veteriner de kimse bişi yapamaz.Yumurtalar döllü değilse boş çıkar.
     
  11. Toplam kaç yavru kaç yumurta var ?
     
  12. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    4 tanenin boş çıkacağını bilemeyiz. eğer dolu çıkacaksa, dişinin yumurtayı yaptığı günün en fazla 22 gün sonrasında çıkar. eğer 25-30 gün oldu ve hala çıkmadılarsa dölsüzdür. dişi kuş vitamin almak için ve yavruları beslemek için yumurtayı kırar ve kabuklarını yer.
     
  13. Kaç yavru kaç yumurta var şuan ?
     
  14. Burak Bilici
    Gizli

    Şuanda bir yavru dört yumurta var Süleyman Bey.
     
  15. Anladım.Siz yinede bekleyin belki son yumurta döllüdür.En son çare olarak el feneri ile bakın.
     
  16. Burak Bilici
    Gizli

    Teşekkürederim Süleyman Bey.
     
  17. Önemli değil Burak Bey.İnşallah çıkar yumurtalar.
     

Sayfayı Paylaş