petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yuva Kavgası

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve harun35 tarafından 18 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. harun35
    Çevrimdışı

    harun35 Guest

    1)Salmanın içinde bir yuvaya 2 çift talip ve birbirleri arasında kavga çıkıyo yuvayı bi çift yalnız bıraktımı diğeri giriyo çiftleştiklerini görüyorum kuşlarn yumurta geldikten sonra düzelirmi yoksa yumurtalara bişey olurmu napmam gerekio :(


    birde yeşil bi erkek diğer yeşil 2 kuşu sürekli kovalıyo bunun sebebi nedir?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:04 -->-> Daha önceki mesaj 22:26 --

    ustalar bi yardım lütfen?
     
    #1 harun35, 18 Ocak 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 18 Ocak 2014
  2. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    bence cift halindekileri ayırmalısın salmada yavru büyütmek zor oluyor icine bir bölme gibi birşey yapabilsin
     
  3. Muharrem KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Kardeşim bende salma denedim aynı olay başıma geldi birbirlerinin yumurtalarını ya yiyiyorlar yada kırıp atıyorlar
     
  4. Yeliz KOCAGÜN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    622
    Beğenileri:
    0
    ayrı ayrı kafeslere koy çiftleri yuvalık tak ikisinede ayırmazsan kavga cok olur
     
  5. harun35
    Çevrimdışı

    harun35 Guest

    şimdi ayırsam yer değişikliği sıkıntı olurmu?
     
  6. Muharrem KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Ayır kardeşim ayır
     
  7. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    olmaz tahminimce ben 2 gün önce kafeslerini değiştirdim yine yuvalıga giriyorlar
     
  8. harun35
    Çevrimdışı

    harun35 Guest

    ya bi sorum daha var eşi olmayan bi dişi nie yuvalığa girip durur yuvalıkta zaman gecirir?
     
  9. Mehmet Nuri Alkayış
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenileri:
    0
    o kuşta kızışmış durumdaysa kızgınlık yumurtası yapabilir
     
  10. harun35
    Çevrimdışı

    harun35 Guest

    daha önce fotosunu atmıştım kuşun hatrlatmak için atayım tekrar [​IMG] bu kuş
     

Sayfayı Paylaş