petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yuvadan İngiliz Yavrularım (Serkan ERKAN)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Resimleri' forumundadır ve Serkan ERKAN tarafından 14 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Arkadaşlar 10-15 GÜNLÜK yavrum olan ingilizlerimin resimlerini paylaşmak istedim :) Umarım beğenirsiniz.

    Allah herkeze bu duyguyu nasip etsin ve yavru alamayan herkez en kısa sürede bu heyecanı tadabilsin..

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Maşallah ne kadar tatlılar böyle benimkilerde aynı böyle daha 10 günlükler.
     
  3. Yasin YILMAZ
    Çevrimdışı

    Masallah Çok Güzeller
     
  4. Ahmet TOPRAK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    1
    pek güzeller maşallah kardeş hangi kuşların yavrusu bu canlar
     
  5. OzanEsmrsy
    Çevrimdışı

    Masallah

    Galaxy note 3 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  6. Ercan YAŞAR
    Çevrimdışı

    Ercan YAŞAR Active Member

    Katılım:
    28 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenileri:
    11
    maşallah serkan bey :) baharda da aynı hızda üretim bekliyoruz sizden malum baharda havalar ısınıyor :)
     
  7. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Merhaba ustam ,

    Benim showların üst kafesinde duran erkek duble faktör , dişi spangle olan kırıkların yavruları..Maşallah hep güzel renk yavrular veriyorlar , şimdiye kadar hiç klasik renk vermediler..Ve kendilerinden iri yavrular veriyorlar , nasıl oluyor anlam veremiyorum , demek ki kan ( gen ) sağlam..
     
  8. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    serkan usta sen bu işi biliyorsun.maşallah
     
  9. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Saol abi Allah razı olsun.

    teşekkürler herkese..
     
  10. Buğra
    Çevrimdışı

    Buğra Guest

    maaşallah Serkan abi imreniyom senin kuşları görünce :D
     
  11. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Teşekkürler Buğra kardeşim , daha güzelleri sizlerin olsun..
     
  12. Ahmet TOPRAK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    1
    harika kuşlar kardeş anne ve babası hatırladım kan sağlam belli tekrar maşallah
     
  13. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Teşekkür ederim beğenmene sevindim.

    SHOWLARIM'ın da yavruları çıktı ama bu aralar nazardan korktuğum için şuan için resim paylaşmıyorum :) Bir ara müsait bir zamanda beklerim Ahmet kardeş buyur gel..
     
  14. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    Maşallah abi Allah nazardan korusun inşallah..

    GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
     
  15. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Teşekkürler yusuf kardeşim
     
  16. Ahmet TOPRAK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    1
    bende beklerim kardeşim ne zaman istersen. senin kuşların maşallahı var. benimkilerde ağırdan anlaşıyorlar bakalım hayırlısı
     
  17. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    İnşallah sende o bilgi birikimi olduktan sonra kısa sürede yavrulargelir..O na eminim..
     
  18. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    duble faktör ne renk için kullanılıyor serkan bey.bu arada maşallahhhhh 41 kere

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:26 -->-> Daha önceki mesaj 00:24 --

    [​IMG]
     
  19. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    maşallah ustam her şey gönlünce olsun inşaallah
     

Sayfayı Paylaş