petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yuvalığı çıkarınca yumurtlamaz mı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve Rassien tarafından 30 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

  1. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    arkadaşlar aklıma bi soru takıldı seneye kuşumun yanına eş alıcam ilerde yavruları olmasını bende isterim yılda bikere falan yumurtlamalarını istiyorum kuşumun yumurta tıkanma sına yakalnamasını istemiyorum ayrıca mesela kışın ben okulday ken çiftleşirs e yuvalık olmayınca çocuk yaparlar mı yine ben olmayıunca kim bakcak o yüzden sordum
     
  2. Furkan AYDOĞDU
    Çevrimdışı

    Furkan AYDOĞDU New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    437
    Beğenileri:
    0
    benim pek bilgim yok ama benim bir tanıdığımın kuşu yuvalık olmadığı için yumurtlayamamış ve ölmüştü tabi ustalar daha iyi bilgi veriri size
     
  3. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    ister ıstemez cıftlestıkten sonra yumurtlamak ısteyecektır kafesın dıbıne bıle yumurtlar kutu alman gerek
     
  4. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    hmm peki çare yok o zaman
     
  5. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    aynen malzemen varsa kendınde guzel bır yuvalık yapabılırsın
     
  6. hasanmet
    Çevrimdışı

    hasanmet Guest

    sen yemini suyunu eksik etme onlar kedileri bakar çoçuklarına :)))
     
  7. Onur KUZUKIRAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    523
    Beğenileri:
    0
    yuvalık ile ilgisi olmaz yumurtluyacak kuş kafesin tabanada yumurtlar
     
  8. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    ben sadece okuldayken falan yumurtlarsa sorun olmasın diye demiştim sağolun arkadaşlar sadece yemini suyunu mamasını eksik etmemem gerekiyormuş sorun yok o zaman
     
  9. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenileri:
    2
    Yavruluk olmazsa kafesin dibine yumurtlar. Buyuk ihtimal yumurtada kirilir. Kuslari sesli ortama koyarsaniz buyuk ihtimal ciftlesmezler.
     
    #9 KORDON, 2 Eylül 2014
    Son düzenleme: 2 Eylül 2014

Sayfayı Paylaş