petshop

                   

yuvalıkdan gelen kemirme sesleri

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Furkan ŞAFAK tarafından 22 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. Furkan ŞAFAK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ERZİNCAN
    dişi kuşum daha önceleride folluğa giriyordu fakat az önce erkekle beraber girdiler ve sonra dişi kuş folluğu kemirmeye başladı ilk defa böyle birşey oldu dişi kuşun yumurta yapacağının belirtisimidir bu
     
  2. Sevtap DERİN
    Gizli

    Dişi kuşun yuvalık hazırlığı yapıyor. Bu elbette güzel bir haber. Önce yuvayı yapar, sonra çiftleşme gerçekleşir. Ne kadar anaç varlıklar ya. :)
     
  3. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Istanbul ~ Bursa
    Bu iyiye işaret. Dişi kus yuva hazırlıgı yapıyor. kısa sürede yumurtlar umarım.

    Not: Sevtap senin kuslar ne alemde yumurta yapmıslar mı :p
     
  4. armand0
    Gizli

    armand0 Guest

    Sorun yok merak etmeyin yuvayı hazırlamaya başlamış yakında çiftleşip yumurtaları bırakır
     
  5. Furkan ŞAFAK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ERZİNCAN
    bu aralar baya bya yuvalığa giriyorlar yalnız yarın sivasa gitmem lazım 170 km lik bir mesafe kuşlarıda götürmem gerekiyo götürsem bir sıkıntı olur mu peki arkadaşlar
     
  6. Celalettin TOPAL
    Gizli

    Götürmeee...........
     
  7. Furkan ŞAFAK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ERZİNCAN
    sivas erzincan gidiş geliş yapıyorum ben hafta şimdi götürmezsem kuşa doğru düzgün bakacak kimse yok artı yavrularsa hiç kimse bakamaz onun için soruyorum götürsem daha mantıklı olacak sanki
     
  8. armand0
    Gizli

    armand0 Guest

    Kuşu bir yere götürme kardeşim yedek yemlik tak suluk tak ama götürme götürürsen yavruları bırak kuşları bile kaybedersin stresten ölebilirler
     
  9. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Istanbul ~ Bursa
    Uzun yol kuslar için kötü. ve yolculuk yaptırırsan kuslara yumurtlayacakları varsada yumurtlamaz. bakabilecek birisi varsa baksın yoksa eger arkadasların dedigi gibi yedek yemlik ve su koymalısın.
     
  10. Furkan ŞAFAK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ERZİNCAN
    daha öncede sivasa götürüp getirdim aslında ama ben ilçede yaşıyorum kuşlarımın yemleri bitti burada yem tedarik edebileceğim bir yer yok o sebepden götürmem gerekiyo kuşlar şuan sadece yuvalığa giriyo yuvalığı kemirme oluyo bu olayda daha iki günlük yani daha yeni götürsem birşey olmaz heralde
     
  11. armand0
    Gizli

    armand0 Guest

    Ozmn yuvalığı çıkar dişi yumurtlamasın boşuna hayvanıda yorma çünkü illa götürcem diyorsan o yumurtalar olmucak
     
  12. Furkan ŞAFAK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ERZİNCAN
    meraba arkadaşlar bi kuşçu abi dedi ki ilk yumurtalardan kuş çıkmaz ikinci yumurtalardan yavru alabilirsin doğrumudur acaba ne diyorsunuz
     
  13. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Istanbul ~ Bursa
    onu söyleyen adam işi bilmiyor. alakası yok ilk kulucka ya da 2. kulucka ile.
     
  14. Furkan ŞAFAK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ERZİNCAN
    öyle söyledide size danışayım dedim bende kardeşim
     

Sayfayı Paylaş