petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yuvalıktan gelen tıkırtı sesleri

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Gökhan Naçar tarafından 28 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar kuluckadaki dişim yumurtlamayı ptesi günü bıraktı 2 gündür acayip bi tıkırdama sesi geliyo yuvadan yumurtalarımı cevırıyo napıyo acıp bakınca bagırıyo acmıyorum yumurta kontrolude yapmadık normalmıdır bu gelen sesler ?

    BU YUVA KONTROLÜ ESNASINDA CEKILMIS BI FOTO 1 HAFTA ONCE

    [​IMG]
     
    #1 Gökhan Naçar, 28 Şubat 2014
    Son düzenleme: 28 Şubat 2014
  2. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    yumurtaları topluyor olabilir üzerine yatmak için belki de folluk var mıydı yuvada
     
  3. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    VAR VAR SULTAN PAPAGANI YIVASI TAKTIM :d
     
  4. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    bence rahatsız etme derim strese girip kırar falan yumurtaları mazallah
     
  5. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    Eklemıs oldugun resme bakabilirsiniz yumurtaların hepsi o ortadakı cukurda

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:30 -->-> Daha önceki mesaj 23:29 --

    Cıkmayacagını anladı ılk yumurtası cok ufaktı kırdı son 3 yumurtanın boyutu guzeltı onlara yatıyo suan
     
  6. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    plastik follukları da tavsiye ederim dediğim gibi yumurtalar dağılıyor follukta toplanmıyor yem kabukları da koyabilrsin yuvaya
     
  7. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    Plastık follugu nasıl takıcam kafese tel kafes
     
  8. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
  9. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    Güzel görünüyo nerde bu adamların yeri ?
     
  10. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    bunlar izmirde ben tüm siparişlerimi buradan veriyorum
     
  11. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    BEN ISTANBULDAYIM KARGOYLA BAYA TUTAR BUNLAR :s
     
  12. Bilal KURDDAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2013
    Mesajlar:
    670
    Beğenileri:
    0

    plastik folluk tek gecerim temizliği kolay ,alıp yuvanın dışarısına cıkartabiliyorsun, içindeki talaşı hafta bir dök yeniden temiz talaş koy koku yok pislik yok en rahatı tabiki yuvalık büyük olacak koymak için :)
     
  13. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    Buyuk yuvalıgım var bu ıclıgı ıstanbuldan temın edebılırsem sorun olmaz :)
     
  14. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    6.5 tl idi ben bir kafes bir yuvalık aldım yanında birkaç malzeme de vardı


    aynen bende memnunum ayrıca talaş yerine yem kabukları dal darı attım bugün baktım darıları falan yiyip yuvalığı hazırlamış kuşum :)
     
  15. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    hımm ya vende bakıcam kafama gore bı tane :)
     

Sayfayı Paylaş