petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yuvayı örmeye başladı

Konusu 'Bakım Beslenme Üretim ve Yetiştirilmesi' forumundadır ve erdincozn54 tarafından 22 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. erdincozn54
    Çevrimdışı

    Yuvayı örmeye başladı yardıım

    Hint bülbüllerim yuvayı örmeye başladı tavsiyelerinizi bekliyorum
     
    #1 erdincozn54, 22 Ağustos 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 24 Ağustos 2013
  2. bicere
    Çevrimdışı

    bicere Guest

    bende almak istiyorum sağlıklısı nasıl bellı olur.
     
  3. erdincozn54
    Çevrimdışı

    Yokmuu yardımcı olan
     
  4. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    Hayırlı olsun demekden başka birşey diyemiyecem
     
  5. erdincozn54
    Çevrimdışı

    eyvallah bu konudan anlayan biri vardır illaha :D
     
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Söylemiştim.. Karışma yeter
     
  7. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Sen yuvayı örebilecegi malzemeleri kafesin tabanına koy yeterli gerisini kendisi halledicektir zaten.
     
  8. kenan
    Çevrimdışı

    kenan Guest

    Ben hint bülbülü çok besledim okadar çok yavru aldımki dağıtmakla bitmedi petshop'a sattım en sonundada bıktım halam oğluna verdim şimdi o devam ediyo :D sana tavsiyem yüksek bi yere koy fazla ilgilenme sadece yemini suyunu eksik etme suyuna vitamin damlat yumurtanın doluluk oranını arttırrır birde kalamar kemiği olmazza olmaz bunlara dikkat edersen tamamdır yavrular çıktıktan sonrada haftada 3 kez yumurta maması yapman gerekir
     
  9. erdincozn54
    Çevrimdışı

    Kenan abi yumurta mamasını hazır versek olur mu ?
     
    #9 erdincozn54, 26 Ağustos 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Ağustos 2013

Sayfayı Paylaş