petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

ziya yoksa dişi mi ????

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve ziyaa tarafından 19 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. ziyaa
    Çevrimdışı

    ziyaa Guest

    :eek: bugn arkadaşıma ziyaya arkadaş olsun die dişi almaya gittk pet shopa. ordaki bayan ziyaya bu dişi dedi :confused: yaklaşık 10-11 aylık olan kuşum 2 aylıkkenden beri benle. erkek diye almıştım. bugün dişi oldugunu öğrendim kafam karıştı. o yüzden arkadaşıma erkek kuş aldık. şu an ikisini yanyana koyduk. ilk saatleri. arkadaşımın kuşu çok sessiz sanırım ortamı garipsedi. benimki onu gagalıyo arada birden cadalozlaştı. acaba gerçekten dişi mi benmki iyice kafam karıştı
     
  2. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    fotografsız asla anlayamayız bi fotograf koy ziyaya bakalım :)
     
  3. nixmare
    Çevrimdışı

    nixmare New Member

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    0
    aynen resim koy ziyami zekiyemi anlariz.)
     
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Fotoğraf şart ;)
     
  5. ziyaa
    Çevrimdışı

    ziyaa Guest

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:09 -->-> Daha önceki mesaj 23:08 --

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:10 -->-> Daha önceki mesaj 23:09 --

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:11 -->-> Daha önceki mesaj 23:10 --

    işte ziya'm bu :D
     
  6. Bedirhan KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Şubat 2014
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    1
    ziyanın gagasının üstündeki et hiç kahverengi ya da lacivert oldu mu ?
     
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Erkek kuşunuz dişi diyen bayan yanlış söylemiş
     
  8. ziyaa
    Çevrimdışı

    ziyaa Guest

    en sondaki resmine dikkat ederseniz hafif brz koyulaşma var kahverengimsi gibi belli belirsiz
     
  9. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Ziya adının adamı dediğim gibi
     
  10. ziyaa
    Çevrimdışı

    ziyaa Guest

    bi d ebenimki yandakine göre dikkat ederseniz baya bi minyon 11 aylık filan nerdeyse halbuki cinsinden mi acaba
     
  11. Bedirhan KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Şubat 2014
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    1
    bende ona takıldım saten o kahverengiyse ya kuşunuzda hormonal bozukluk var ya da kuş dişi
     
  12. ziyaa
    Çevrimdışı

    ziyaa Guest

    :D 9 aydr ziya diyorum oğlum diyorum ben bile bunalıma girdim bugün :D
     
  13. Bedirhan KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Şubat 2014
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    1
    abi ceresinde kahverengilik var bana da erkek gibi geldi ama o son resim kafamı karıştırdı :confused:
     
  14. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Kuşunuz ırkından dolayı minyon kuşta hormonal bi bozukluk yok erkek kuşun gagası mavi olacak diye bir kaide yok. Bu kuş erkek parçalılığından kaynaklanıyor
     
  15. ziyaa
    Çevrimdışı

    ziyaa Guest

    hay allahım yaa tekken de sürekli ötüp duruyor şarkılara eşlik ediyor filan :cool:
     
  16. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Peki ben fikrimi söyledim bakalım uzman arkadaşlarımız ne cevap verecek bu konuda hayırlısı olsun
     
  17. Bedirhan KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Şubat 2014
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    1
    Yusuf abinin söylediği gibi kuş erkek ancak 1 hafta sonra cereden net bir fotoğraf alabilir miyim ?
     
  18. ziyaa
    Çevrimdışı

    ziyaa Guest

    teşekkür ederim :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:21 -->-> Daha önceki mesaj 23:20 --

    tamam bi hafta sonra güncel fotosunu yayınlarım
     

Sayfayı Paylaş