cicikus035

Yeni Üye
8 Ağu 2018
12
0
1
20
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 tane
3 hafta önce erkek 2 aylık muhabbet kuşu aldım hiç kendi halinde öttüğünü görmedim başka bi odada diğer muhabbet kuşlarımın sesini duyunca ötüyor ve ordan oraya zıplıyo. ama onun dışında öylece bekliyo ötmüyo.
ve ben onu ilk günden beri elimle sevebiliyorum hiç korkmuyor parmağımla boynunu göğsünü okşuyorum hiç bişey yapmıyo ısırma yok zaten ama kafesini açıyorum saatlerce bekliyorum hareket dahi etmiyo kafesinde
bikeresinde çıkmıştı 1 2 saat sonra acıktıgı için girdi kendi kendine sonra daha hiç çıkmadı. sadece sabah saat 8 ile 12 arasında diğer kuşların sesiyle baya bi hareketli oluyo gaga taşını deli gibi kemiriyo bazı yerleri kemiriyo ama gün içinde hep hareketsiz diyebilirim ötmüyo hiç ve arada kuyruğu titriyor yardım edinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 
Son düzenleme:

Hayvansever03

Profesyonel
2 Kas 2017
7,169
1,343
113
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Akvaryum
Kuş sayısı
1 tane
Kuşun ve dışkısının fotoğrafını atar mısınız?
 

cicikus035

Yeni Üye
8 Ağu 2018
12
0
1
20
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 tane
Kuşun ve dışkısının fotoğrafını atar mısınız?
az sonra atacağım bu arada söylemeyi unuttum muhabbet kuşum fazla güneş almayan bi yerde ben götürüp balkona koyduğum zaman kendi kendine ötüyor ama bu seferde ötüşlerinde bazen sert yani karga gibi ötüyor dışkısının fotoğrafını atamıycam çok fazla dışkı var hangisi yeni dışkı onu bilmiyorum
 

yunus can

Aktif Üye
26 Tem 2018
45
1
8
19
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 tane
sağlıklı dostum benim kuşumda seninkine yakın hareketler sergiliyo 50 tl ye sarı bir muhabbet kuşu aldım kafesin büyüklüğü iyidir inşallah ve yanına eş al
 

Hayvansever03

Profesyonel
2 Kas 2017
7,169
1,343
113
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Akvaryum
Kuş sayısı
1 tane
Görüntüsü sağlıklı, dışkısına da bakarsak iyi olur:)
 

cicikus035

Yeni Üye
8 Ağu 2018
12
0
1
20
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 tane

cicikus035

Yeni Üye
8 Ağu 2018
12
0
1
20
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 tane
Görüntüsü sağlıklı, dışkısına da bakarsak iyi olur:)
bi sorum daha var
normalde durduğu odada hep hareketsiz ve ben elimle çok rahat sevebiliyorum korkmuyor ama güneş alan bi yere balkona koyunca coşuyor ötmye başlıyor ve hareketleniyor parmağımdan kaçmaya başlıyor bu sefer normal mi yardım edermiisn
 

Hayvansever03

Profesyonel
2 Kas 2017
7,169
1,343
113
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Akvaryum
Kuş sayısı
1 tane
bi sorum daha var
normalde durduğu odada hep hareketsiz ve ben elimle çok rahat sevebiliyorum korkmuyor ama güneş alan bi yere balkona koyunca coşuyor ötmye başlıyor ve hareketleniyor parmağımdan kaçmaya başlıyor bu sefer normal mi yardım edermiisn
Anormal olduğunu düşünmüyorum. Güneşi direkt alan yere koymayın, kuşlarımız için zararlı. Gölgede durmalı.
 

RoomOfAngel

Site Bağımlısı
3 Eyl 2018
60
17
8
31
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
attım dışkı hariç
Kafesin içine kuşlar için oyuncaklardan alın koyun. Ben kendi kuşumdan biliyorum kuşu aldığım ilk zamanlar oyuncak yokken hareketsiz sabit duruyordu.Herkes ayna koyma kuş sizle ilgilenmez der ama alakası yok onu koyduktan sonra tabiri caizse kuş cana gelmişti hareketlenmeye başlamıştı.Ayna halkalı çıngırak tarzı şeyler alın. Birde ballı yem krakerlerden vermeyin.Hazımsızlık yapabilir birde zaten gerçek bal değil yapay.Yarardan çok zarar kuşa.
 

c1han

Bakıp Çıkıcam
18 Ağu 2018
4
0
1
33
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Cok tatli mubiş benim kuşa cok cok benziyor desenleri benim yavru kus da oyleydiosabırlı ol eve ve sana alistiktan sonra kafandan omuzundan inmez :) çan seklinde bir oyuncagi var sirf onunla ve beninle ilgili sende bir oyuncak temin et aynasiz olsun güzel gunker de besle kusunu :)