Ceyda_894

Bakıp Çıkıcam
13 Tem 2018
8
0
1
19
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Merhaba arkadaşlar kuşumla yolculuk yapmak zorundayız ve klimasız bir arabayla gideceğiz ve öğlen saatlerinde gideceğiz kuşumu yarım saatte bir arabadan çıkarıp gölgede bir yerde havalandırsam olur mu sizce korkuyorum sıcaktan bir şey olur diye çünkü başıma daha önce kötü bir şey geldi ve bırakmak için pet shop'lara filan sordum misafir kabul etmiyoruz diyorlar çünkü kendi ortamından uzaklaşınca strese girip ölüyorlarmış .. Haklılar . Lütfen yardımcı olur musunuz ne yapabilirim ?
 

Süleyman YERLİ

Profesyonel
1 Ocak 2017
3,772
1,551
113
37
Darıca / KOCAELİ
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
Sorduğunuz petshoplar sorumluluk almak istememiştir. Arabada klima olsa da olmasa da ayak altına, alçak yere koyun. Yazın daha serin, kışın daha sıcak olur. Hem klimanın ve açılan pencerenin etkisinden, hem de güneşten uzak kalır. Sizi görebilirse stres yapmaz.
 
Tepkiler: Ceyda_894

Gülsahciko

Site Bağımlısı
4 Tem 2018
93
18
8
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
Arabanın camlarının karşılıklı olarak açılmasından kaynaklanan ceyrandan koruyup üstüne direkt güneş ışığından korumak için ince bir örtü örterseniz sıkıntı yaşıcağınızı zannetmiyorum. Hayırlı yolculuklar
 

Ceyda_894

Bakıp Çıkıcam
13 Tem 2018
8
0
1
19
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Sorduğunuz petshoplar sorumluluk almak istememiştir. Arabada klima olsa da olmasa da ayak altına, alçak yere koyun. Yazın daha serin, kışın daha sıcak olur. Hem klimanın ve açılan pencerenin, hem de güneşten uzak kalır. Sizi görebilirse stres yapmaz.
 

Ceyda_894

Bakıp Çıkıcam
13 Tem 2018
8
0
1
19
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
ama orada korkar bence çünkü kuşum korkak biraz :(
 

Ceyda_894

Bakıp Çıkıcam
13 Tem 2018
8
0
1
19
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Arabanın camlarının karşılıklı olarak açılmasından kaynaklanan ceyrandan koruyup üstüne direkt güneş ışığından korumak için ince bir örtü örterseniz sıkıntı yaşıcağınızı zannetmiyorum. Hayırlı yolculuklar
ince örtü bunun için yeterli olur mu acaba bilemiyorum ve kuşum korkak olduğuğ için de çırpınıp kendini yaralamasından da korkuyorum daha önce hiç yolculuk yapmadık
 

Süleyman YERLİ

Profesyonel
1 Ocak 2017
3,772
1,551
113
37
Darıca / KOCAELİ
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
ama orada korkar bence çünkü kuşum korkak biraz :(
Sahibini gördüğü sürece sorun olmaz. Ben yıllardır öyle yapıyorum. Hanımı, çocuğu arkaya oturtup kuşları yan koltuğun ayak altına koyuyorum. Yol boyunca müzik ve muhabbetle çok eğleniyorlar. En ufak bir hastalık, ısta veya stres yaşamadım. Ayrıca arabamda yaz kış farketmez, klima her daim açıktır.
 

Ceyda_894

Bakıp Çıkıcam
13 Tem 2018
8
0
1
19
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Sorduğunuz petshoplar sorumluluk almak istememiştir. Arabada klima olsa da olmasa da ayak altına, alçak yere koyun. Yazın daha serin, kışın daha sıcak olur. Hem klimanın ve açılan pencerenin etkisinden, hem de güneşten uzak kalır. Sizi görebilirse stres yapmaz.
ama orada korkar bence çünkü kuşum korkak biraz :( ve korkup çırpınıp kendini yaralamasından korkuyorum biraz da .. ve sizce taşıma kafesi almalı mıyım ? kendi kafesi epey büyük
 

Ceyda_894

Bakıp Çıkıcam
13 Tem 2018
8
0
1
19
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Sahibini gördüğü sürece sorun olmaz. Ben yıllardır öyle yapıyorum. Hanımı, çocuğu arkaya oturtup kuşları yan koltuğun ayak altına koyuyorum. Yol boyunca müzik ve muhabbetle çok eğleniyorlar. En ufak bir hastalık, ısta veya stres yaşamadım. Ayrıca arabamda yaz kış farketmez, klima her daim açıktır.
teşekkürler cevabınız için klima olsa arabada sorum olmaz benim içinde ama yok ..
 

albinom22

Profesyonel
9 Tem 2018
1,534
323
83
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
5 ile 10 tane
İlgi gösterin camları aralayarak açabilirsiniz mümkünse karsılıklı olmasın. Kafesin ustune bir ortu koyabilirsiniz 3 tarafi kapali 1 tarafi acık olsun acık tarafı size donucek sizi gorebilecek sekilde.
 

ppuskass

Profesyonel
28 Nis 2018
216
38
28
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
5 ile 10 tane
Keşke uyku ilacı falan verebilsek yolculuk boyunca uyurlardı :)
 

Ceyda_894

Bakıp Çıkıcam
13 Tem 2018
8
0
1
19
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
İlgi gösterin camları aralayarak açabilirsiniz mümkünse karsılıklı olmasın. Kafesin ustune bir ortu koyabilirsiniz 3 tarafi kapali 1 tarafi acık olsun acık tarafı size donucek sizi gorebilecek sekilde.
Tamam bunu uygulayacağım çok teşekkür ederim cevabınız için