istanbul escort

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
191
30
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Merhaba arkadaslar yeniyim forumda bilgi alisverisi yapmak adına faydali olur diye dusundum.ben muhabbet kusu aldim 3 aylik ve disi. On gun oldu alali ve dun ilk kez cikardim bugun de ikinci kez saldim. Ortama yavas yavas alıştırmaya calisiorum bol bol konusuorum faln ama henuz bana gelmiyor. Kafese sokmak icin de ya elime yem alip kandirip iceri girmesini sagliorum ya da kafesi ona yaklastirip kafese girmesini... benim suan merak ettigim sey nekadar surede bana alisir korkmadan omzuma faln gelir???
 

Ekli dosyalar

Süleyman YERLİ

Profesyonel
1 Ocak 2017
3,772
1,551
113
37
Darıca / KOCAELİ
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
Bu durum kuşun karakteri ve sizin tavırlarınıza göre değişiklik gösterir. Kuş sizden korktuğu müddetçe elinize alışmayacak, parmağınıza veya omzunuza gelemeyecektir. Butun hareketlerinizi onun korkmaması için ayarlamanız gerekmekte. Öncelikle kuşu on gün boyunca kafeste tutarak hata yapmışsınız. Maalesef her yerde bu saçma tavsiye yazıyor. Kuşu, her türlü güvenlik tedbirini aldıktan sonra sizin için uygun olan geniş bir zamanda kafesten çıkarmalısınız. Kuşu saldığınızda, gerekirse onlarca defa, kızmadan, bıkmadan, sabırla, konuşarak, çok nazik ve yavas hareketlerle, parmağınıza çıkması için elinizi karnına doğru uzatmalısınız. Parmağınıza çıkınca, ödül olarak yem vermek etkili olur. Kaçarsa tekrar tekrar yapmalı, ısırırsa kesinlikle tepki vermemeli ve parmağınızı kaçırmamalısınız. Bir kere parmağınıza çıktı diye bırakmamalı, defalarca parmağınıza çıkmasını sağlamalısınız. Keşke bunu daha önceden sorup, kuşu ilk aldığınız gün yapmış olsaydınız.
 
Tepkiler: kushastası

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
191
30
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Bu durum kuşun karakteri ve sizin tavırlarınıza göre değişiklik gösterir. Kuş sizden korktuğu müddetçe elinize alışmayacak, parmağınıza veya omzunuza gelemeyecektir. Butun hareketlerinizi onun korkmaması için ayarlamanız gerekmekte. Öncelikle kuşu on gün boyunca kafeste tutarak hata yapmışsınız. Maalesef her yerde bu saçma tavsiye yazıyor. Kuşu, her türlü güvenlik tedbirini aldıktan sonra sizin için uygun olan geniş bir zamanda kafesten çıkarmalısınız. Kuşu saldığınızda, gerekirse onlarca defa, kızmadan, bıkmadan, sabırla, konuşarak, çok nazik ve yavas hareketlerle, parmağınıza çıkması için elinizi karnına doğru uzatmalısınız. Parmağınıza çıkınca, ödül olarak yem vermek etkili olur. Kaçarsa tekrar tekrar yapmalı, ısırırsa kesinlikle tepki vermemeli ve parmağınızı kaçırmamalısınız. Bir kere parmağınıza çıktı diye bırakmamalı, defalarca parmağınıza çıkmasını sağlamalısınız. Keşke bunu daha önceden sorup, kuşu ilk aldığınız gün yapmış olsaydınız.
Aynn bana petsop ta ole soledi odayi tanimasi alismasi gerek bi hafta cikarma dedu intrtten de arastrnca ayni sey yaziodu hep neyse simdi artik cikariom olabildigince cok cikarmaya calisicam deil mi. Disari ciktiginda bi yere gidip konuyo ve orda bir saat bile durabilio onu nasil alistircam bugun tavandaki avizede olece durdu uzun bi sure. Simdi kafes icinde egitmeye calisiorum onunla konusup ellerim i de gorebilcegi sekilde ilgileniorum kafes icinde korkmuo benden hatta sesimi duyunca heycanlanip sag a sola iki geri bi ileri oynamaya baslio ama elimi soktugumda cekinio nasil alistircam ve kac gun el egzersizi yapicam??
 

Süleyman YERLİ

Profesyonel
1 Ocak 2017
3,772
1,551
113
37
Darıca / KOCAELİ
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
Bunun standart bir süresi olmaz. Siz yukarıda anlattıklarımı yapmaya çalışın. Ya konabileceği yüksek yerlerin olmadığı bir odaya geçin ya da yanınızda sandalye bulundurun.
 
Tepkiler: kushastası

sheby

Süper Üye
1 Ağu 2018
159
16
18
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Köpek, Akvaryum
Kuş sayısı
2 tane
Bizinkiler 2 ay oldu düzelmiyor hic gelmiyor yem yemeye bile seninki alisir daha cok yeni
 

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
191
30
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Bizinkiler 2 ay oldu düzelmiyor hic gelmiyor yem yemeye bile seninki alisir daha cok yeni
Dort hafta olcak nerdeyse alali. Saldigimda salon bitkisi var direkt ona gidio kemirip duruo koltugun kenarina yem koyuorum arada ona gelip yiyo sora tekrar bitkiye donuyo geri. Elimde telefon vardi ole bir iki kez geldi . Bazen bana doru ucuo sora rotasini degistirio hemen. Yani biturlu alisamadi. Cok uzuluoruum :( duzelicek mi sizce.
 

mutluş

Profesyonel
16 Eyl 2018
863
199
43
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 tane
süs bitkileri zehirli olabilir kuşlar için Allah korusun dikkat edin.en iyisi küçük bir odada salmak sizden fazla kaçamayacağı bir yer olsun sevdiği oyuncaklarla ilgisini çekip kandırabilirsiniz elinize gelmesi için.
 

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
191
30
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
süs bitkileri zehirli olabilir kuşlar için Allah korusun dikkat edin.en iyisi küçük bir odada salmak sizden fazla kaçamayacağı bir yer olsun sevdiği oyuncaklarla ilgisini çekip kandırabilirsiniz elinize gelmesi için.
Bir aydir kemirio bisey olmadi yine de bise olur mu acaba?? Kendi odama almayi da dusundum ama tekrar alismasi zor olmaz mi bana henuz alismamisken??
Bi de merak ediorum acaba bole ilk basta alistirmakta zorluk cekip bir iki ay sonra cok iyi alisan kus sahipleri var mi??? Bi umut ariyorum ....
 

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
191
30
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
süs bitkileri zehirli olabilir kuşlar için Allah korusun dikkat edin.en iyisi küçük bir odada salmak sizden fazla kaçamayacağı bir yer olsun sevdiği oyuncaklarla ilgisini çekip kandırabilirsiniz elinize gelmesi için.
Suan itibariyle onu kendi odama aldim. Salonda degil artik. Kendi odamda daha rahat ilgilencem hem de bitki yok ve daha kucuk oda. Ama simdi de durgunlasti :( yer değişikliğini nekadar surede alisir???? Kac gun sonra saliyim onu
 

mutluş

Profesyonel
16 Eyl 2018
863
199
43
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 tane
Bir aydir kemirio bisey olmadi yine de bise olur mu acaba?? Kendi odama almayi da dusundum ama tekrar alismasi zor olmaz mi bana henuz alismamisken??
Bi de merak ediorum acaba bole ilk basta alistirmakta zorluk cekip bir iki ay sonra cok iyi alisan kus sahipleri var mi??? Bi umut ariyorum ....
Birsey olur mu bilmiyorum ama bende bir muhabbet kusu kitabı vardı orada yazıyordu.benim kuş aldığımda çok uysal olmasına rağmen salonda salınca yükseklere kaçıyordu artık küçük odada salıyorum alıştı şimdi orada kaçamadığı için bizimle iletişim kurmak zorunda kaldı tehlikeli olmadığımızı anladı kendi yanımıza geliyor.benim eski 3 aylık dişi kuş eğitildiyse o da kesin eğitilir.yemleri akşamdan çıkar sabah erkenden elinden yem yedir.sevdiği oyuncakları yere koy onuda yere koy onlarla oynasın sende yanında ol zamanla oyuncakları eline alıp yanına çekebilirsin.
 

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
191
30
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Birsey olur mu bilmiyorum ama bende bir muhabbet kusu kitabı vardı orada yazıyordu.benim kuş aldığımda çok uysal olmasına rağmen salonda salınca yükseklere kaçıyordu artık küçük odada salıyorum alıştı şimdi orada kaçamadığı için bizimle iletişim kurmak zorunda kaldı tehlikeli olmadığımızı anladı kendi yanımıza geliyor.benim eski 3 aylık dişi kuş eğitildiyse o da kesin eğitilir.yemleri akşamdan çıkar sabah erkenden elinden yem yedir.sevdiği oyuncakları yere koy onuda yere koy onlarla oynasın sende yanında ol zamanla oyuncakları eline alıp yanına çekebilirsin.
Anladim. Kac aylikti kusunuz ve kac ayda size alisti. Benimki 3 aylikti aldigimda suan 4 aylik oldu. Bi de sabah 8-5 calisiorum. Aksam dan aksama ilgilenmis olucam. Yine de basarabilirim di mi alistirmaya