EnsCpt

Bakıp Çıkıcam
7 Şub 2017
6
2
3
24
IMG_3809.JPG


Merhabalar,

Muhabbet kuşu beslemeye yeni başlıyorum. Dün kafesi alıp eve kurduktan sonra bugün kuş almaya gittim. 1.5 aylık kuşlarla beraber, Dükkan sahibi yem kırmaya başlayan 2 haftalık bir muhabbet kuşu gösterdi. Öyle haylazdıki hemen elime geldi uçup omzuma kondu. :)

Tabiki de o kuşu aldım. İsmi Şahi :)

Eve geldiğimde aynen tahmin ettiğim gibi çok ürkekti kutusundan çıkmıyor. Bende resimdeki gibi bıraktım. Arada bir yanına gidip sessizce konuşuyorum. Esnemeyi deniyor fakat kutu dar olduğundan zorlanıyor. Dışarı çıkmayada zorlamak istemiyorum.

Bu şekilde beklemeye devam edeyim mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: selim 75

harabe

Aktif Üye
30 Tem 2016
26
7
3
32
Merhaba yeni kuşunuz hayırlı olsun. Bana sorarsanız, kuş kendini yuvada güvende hissediyor ve o yüzden saklanıyor. Bu uzun sürede aranızdaki ısınmayı zorlaştıracaktır. Yavruluğu çıkarın derim. Kuş kafes içinde olsun devamlı sizi görmeye ve etrafa alışmaya başlamalı.. Zaten yeni yem kırmaya başladıysa henüz elden falan kaçmıyordur.. Bu ilk zamanda elinizi uzatıp ürkütmeden göğsüne dokunun, her gün tekrarlayın günde birkaç kez.. Zaten ilk 1 hafta da elinize tamamen alışmış olacaktır.. Daha sonra istediğiniz gibi eğitime başlarsınız.. Ömrü uzun olsun..
 
  • Beğen
Tepkiler: EnsCpt

AlbinoBJK

Profesyonel
17 Kas 2016
484
145
43
31
Konya
yavrulugu çıkar kuşu kafese bırak 3-4 gün fazla rahatsız etme ortamına alışsın sonra ardı ardına güzel şeyler olur merak etme
 
  • Beğen
Tepkiler: EnsCpt

Emine Doğan

Bakıp Çıkıcam
13 Nis 2017
1
0
1
47
Merhaba ,
Ben de hep istiyordum dün bir anda muhabbet kuşu aldım bir aylık yavru. Dünden beri hiçbir şey yemedi suda içmiyor ilk dışarı kafes dışına çıkınca önce duvarlara çarptı şimdi ise alıştı uçuyor kendini belirlediği yere konuyor. Elime alıyorum seviyorum göğsünden okşuyorum sırtını okşarken hep sürekli kafasını çeviriyor fakat hiç yemiyor suda içmiyor moralim çok bozuldu o yemiyor diye. Bazen ötüyor uçup konduğu yere elimi uzatıyorum elime geliyor
 

Ekli dosyalar

Gomutan logar

Profesyonel
13 May 2017
287
39
28
35
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
eve geleli iki hafta oldu,ben yokken korkutmuşlar,şimdi yanına gidince kendini kafesin içinde parçalamaya çalışıyor,ne yapmam lazım,kuş sanırım 40 günlük
 

Gökhan Arısoy

Profesyonel
4 May 2017
315
60
28
34
Merhaba ,
Ben de hep istiyordum dün bir anda muhabbet kuşu aldım bir aylık yavru. Dünden beri hiçbir şey yemedi suda içmiyor ilk dışarı kafes dışına çıkınca önce duvarlara çarptı şimdi ise alıştı uçuyor kendini belirlediği yere konuyor. Elime alıyorum seviyorum göğsünden okşuyorum sırtını okşarken hep sürekli kafasını çeviriyor fakat hiç yemiyor suda içmiyor moralim çok bozuldu o yemiyor diye. Bazen ötüyor uçup konduğu yere elimi uzatıyorum elime geliyor
Kanalıma abone olun size yardımcı olayım