Alp Bey,
Müsait olunca beni bir aramanız mümkün müdür? Bir konu hakkında görüşmek istiyorum.
merhabalar kuşumu 4 aylıkken aldım ve dişi . Ama evcilleştiremiyorm . Tek yapabildiğimiz şey elimden yem yedirmek dışarda . Onun dışında hep yukarda bi köşede uçmadan gün boyu oturuyor gelmiyor üzülüyorum ne yapabilirim yardım edin lütfen
Ayhan OTÇUOĞLU
Ayhan OTÇUOĞLU
Dişi olduğu için yabanidir. Ayrıca belki birazda kişilik olarakta yabani olabilir. 3-4 ay uğraşıpta alıştıramadıysanız biraz aç bırakacaksınız sonra elinizden yedirmek için çabalayacaksınız. Doyuruncaya kadar fazla sıkmadan ilgilenebilirsiniz. Yakalamak içinde akşamları saldığınızda ışığı kapatın karanlıkta çok kolay yakalarsınız. Siz 6 ay uğraşıpta istediğiniz verimi alamadıysanız değiştiriniz tabi bir erkekle.
Yavrularımın cinsiyetleri ve yaşları hakkında bilgi alabilirmiyim şimdiden teşekkürler
Ayhan bey sizi youtube'da takip ediyorum. Bilginize güveniyorum. Hasta kuşum hakkında sizden yardım bekliyorum bir çok tedavi uyguladım ancak teşhis edemediğimiz bir hastalıktan dolayı doğru tedaviyi veremiyorum.Size video göndermek istesem ve detaylarını anlatsam yardım eder misiniz?
D
Demir45
Hipradoxi-s olur dedi veteriner doksisiklin etken madde. Sizce de doğru mudur?
Ayhan OTÇUOĞLU
Ayhan OTÇUOĞLU
Çok doğru.
Ayhan OTÇUOĞLU
Ayhan OTÇUOĞLU
Tylan kullanımınız boşa gitmiş değildir. O ilaçta yılda 2 defa kullanılması gereken ilaçlardandır. Ama sizin acil sonunuzu çözecek olan ilaçta Bu durumlarda doksisiklin veya tetrasiklin etken maddeli olanlardır.
Kuşumun gözüne 1 haftadır terramycin krem kullanıyorum ama hayla geçmedi Lütfen yardım edin ne olmuş olabilir?(RESİMLİ)
Sürekli ağzını açıp kapatıyor kuyruğunu yukarı aşağı sallıyor bunu veterinere gittikten sonra garkettim internetten araştırdığıma göre solunum yolu hastalığıymış korkuyorum ne yapmam lazım kuşum için bilen biri lütfen yardım etsin
5 yaşında erkek muhabbet kuşum var. Popo kısmında şişlik vardı veterinere gittik sabah akşam 2 damla veriyoruz 10 gün boyunca. 10. Gün sonunda ya tamamen inmesi ya da şişkinliğin azalması gerekiyormuş. Galiba tümör ya da bağırsak sorunuymuş. Şuan 7. Gündeyiz ama poposunda hiç bir değişiklik yok şişlik de hiç inme yok
C
Cicikuşumfıstıkkkkk
Ne yapmam gerekiyor lütfen bilen birileri yardımcı olsun ağzını sürekli açıp kapatıyor kuyruğunu yukarı aşağı indiriyor veterinere gittikten sonra farkettim internetten araştırsığıma göre solunum yolu hastalığıymış. Napıcam bilmiyorum yardım edin bilen biri
Hocam nolur yardım edin muhabbet kuşumun gözünün altında şişikler oluyo iki gözündede patlıcak gibi 6 aydır böleler h care bulamadım hiç bi yerde
5
57hakankaya57
Ayhan OTÇUOĞLU
Ayhan OTÇUOĞLU
Veterinerden tetrasiklin veya doksisiklin etken maddeli antibiyotik alın 5 gün kullanın 3 gün vitamin 3 günde probiyotik kullanın. Tedavi sonunda bakın. Nefeste veya gözlerde sorun varsa 3-5 gün ara verip tekrar ilacı uygulayın. Geçmiş olsun.
Hocam selamlar..Kuşlara meyve sebze taksivesi yapmıyorum.Ak darı ve haftada 1 mama veriyorum.Taşı,kumu,kemiği eksik değil..Bir sorun olmaz değilmi?
L
lordjaraxxus
Anladım hocam cevap için teşekkürler.Yulaf,aspur gibi yemleri ne kadar sıklıkla vermeliyiz peki? Ben yulafı 3 güne bir veriyorum çünkü çok seviyorlar.Gözle görülür bir yağlanma da yok kuşlarımda
Ayhan OTÇUOĞLU
Ayhan OTÇUOĞLU
Biz 25 kg yeme sadece yazın yani sıcak zamanlarda 1-2 kg yulaf karıştırıyoruz. Kışın yulaf yok. Yine şimdi aspur kumdarıya göre ucuz kaldığından 20 kg aspur 5 kg kumdarılı karışım yapıyoruz.
L
lordjaraxxus
Anladım hocam..Yuvalık takmamı önermişsiniz ama şöyle birşey var yuvalığı takınca baya yabancılıyorlar.Yuvalığa yakın tüneğe bile uçmuyorlar bazen bu normal mi?
kuşum sürekli yutkunuyor hapşırma var gözünde baya bi sulanma var burnundanda sarımsı kokulu birşey akıyor birsürü şey denedim ama geçmedi.
trikomonas enfeksiyonundan şüpheleniyorum flagyl versem kuşum iyileşir mi?
Ayhan OTÇUOĞLU
Ayhan OTÇUOĞLU
Videoda zaten anlatmıştım. İlacı tetrasiklin veya Doksisiklin etken maddeli antibiyotikler. Eğer yutkunma geçmezse ki o da büyük ihtimalle akciğerde ki bakteriye ve balgam ve sümüğe bağlı diye düşünüyorum onu 5+3+3 günün sonunda tekrar bakın. 1-2 gün ilacı verdikten sonra geçmedi diye düşünmeyin 11 gün tedaviyi sonunda kadar tamamlayın. İlaçları bir veterinerden alın.
kuşumu kaybettim. prensesim gitti. o küçücük vücudu kaldıramadı hastalığı. en kötüsü ise hastalanmasında payım olması korkusu
merhaba. kuşum ölmek üzere. yardım eder misiniz
M
mirdwarld
Merhaba hocam, yaklaşık bir ay önce bir muhabbet kuşu edindim, geldikten bir süre sonra ishal olduğunu farkettim ve veterinere gittim vitaform ilacını verdi su ile karıştırıp vermemi söyledi. 5-7 gün verdikten sonra iyileşmişti. dün ise nefes alışında bir problem var gibi geldi ve veterinere götürdüm, muayene etti, ishalden dolayı zayıf düşmüş olabileceğini ve güçsüz olduğunu, biraz da korkmuş olduğunu belirtti. +
M
mirdwarld
bir hafta daha vitaform vermeye devam edin dedi. bugün ise durumu çok kötüleşti, kafasını havaya doğru kaldırıyor ve gagasını açıp kapatma hareketleri yapıyor, sürekli acı çekercesine inliyor. ishali var, yeşil sıvı şeklinde. halsiz ve yem yemiyor, eşinin hareketlerine cevap vermiyor. enerjisi az ve ellediğimde karnını şişmiş hissediyorum. bugün daha da kötüleşti ve su gibi dışkı yapıyor,sürekli inleyerek uyukluyor
U
Umut Can Çil
Eşiyle ayırın öncelikle. Cereyanda olmasın. Aspur verin. Daha kolay kırılır. Bir daha konu açın. @Hayvansever03 gibi kişileri etiketleyin
Merhaba hocam, yaklaşık bir ay önce bir muhabbet kuşu edindim, geldikten bir süre sonra ishal olduğunu farkettim ve veterinere gittim vitaform ilacını verdi su ile karıştırıp vermemi söyledi. 5-7 gün verdikten sonra iyileşmişti. dün ise nefes alışında bir problem var gibi geldi ve veterinere götürdüm, muayene etti, ishalden dolayı zayıf düşmüş olabileceğini ve güçsüz olduğunu, biraz da korkmuş olduğunu belirtti. +
M
mirdwarld
bir hafta daha vitaform vermeye devam edin dedi. bugün ise durumu çok kötüleşti, kafasını havaya doğru kaldırıyor ve gagasını açıp kapatma hareketleri yapıyor, sürekli acı çekercesine inliyor. ishali var, yeşil sıvı şeklinde. halsiz ve yem yemiyor, eşinin hareketlerine cevap vermiyor. enerjisi az ve ellediğimde karnını şişmiş hissediyorum. sizce ne yapmalıyım?
Ayhan OTÇUOĞLU
Ayhan OTÇUOĞLU
Youtube de yeni videomu izleyin