petshop

                   

2side yuvalıkta

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve İbrahim ÇİÇEK tarafından 19 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar ben kuşlarımdan 1 yumurta aldm dişi kuş yuvalıkta yatıyor erkekde yanına giriyor forumda gödüm erkek yumurtayı kırıyomuş ondan irazcık korkuyorm şimdiden tşk :D
     
  2. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    dişiyi beslemek için giriyordur ama sen yinede arada rahatsız etmeden gözlemle
     
  3. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    öle yapıom zten girip 2side yatıyor :D
     
  4. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    :))))))))))))))))))))))))))
     
  5. Mete Aytun AYDIN
    Gizli

    Erkekte çok çiftleşme isteği varsa dişiyi yuvalıktan çıkarmak için dişiyi kovalar. o kovalama anında yumurta kırılabilir. Dikkatli olmakta fayda var. Eğer dişiyi çok sıkıştırıyorsa bi sonraki kuluçkada 2 delikli yuvalık kullanmanı tavsiye ederim.
     
  6. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    bizim erkek dişiye bi şey yapamaz bizimki ona bi vuruo o onca çiftleşmek istiyo :D
     
  7. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    evet denildiği gibi yumurtayı kırabilirler itiş kakış yaparken dikkatlı olmanda fayda var
     
  8. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    yuvalıkta yatarken önce dişi girip yumurtayı altına alıyor sonra erkek giriyor bazen bibirlerini kaşıyorlar erkek dişiye ayak atmaya çalışıo da dişi izin ermiyo
     
  9. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    bi sorun olcağını düşünürseniz önlem alın yeter bence
     
  10. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    yani bazen dişi almıyo şu anda yuvalığın önünde şimdi içeri girdi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:39 -->-> Daha önceki mesaj 08:37 --

    şimdi yuvalığa baktm dişi yumurtanın üstünde erkek ise yanında yatıyo dişi olmadan erkek yuvalığa girmiyor ben bu konuda bilgililer yardım edeblir diye düşündm
     
  11. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    dişi olmadan erkeğin yuvalığa girmemesi erkeğin çiftleşme istemesi ama yinede daha uzmanlar baksın konuyu güncel tutalım
     
  12. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    ++++++++++++++++++
     
  13. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    2
    Erkek dişiyi dışarı çıkartmıyosa ellemeyin. Dişi yumurtada yatıyor, erkek onu beslemeye giriyordur.

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     

Sayfayı Paylaş