petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Arkadaşlar kuşum çok halsiz

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve CNK TC tarafından 16 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Arkadaşlar kuşum dün ötüyordu cok canlıydı fakat geceleyin b irşey farkettim resmen hapsuruyordu kafeste. üstünü örttügüm halde fakat kuşum bugün hiç ötmüyor yem yiyor arada cok halsız yukarı cıkıyor tünekte gözünü kapayıp uyukluyor kuşuma noldu bilen var mı ilk defa böle birşeyle karşılaşıyorum

    [​IMG]
     
  2. cakir33
    Çevrimdışı

    cakir33 New Member

    Katılım:
    5 Mart 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    0
    Üşütmüştür sıcak yerde tutun mama verin.Kuş büyükse eş alın hayvana.
     
  3. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    var zaaten eşi dişi var yanında onun onu cekmedim eşi kur yapıyor fakat bu cok halsiz portakal verdim şimdi bi dilim bunlara hemen portakala saldırdılar . profil resmimde görebilirsiniz eşini
     
  4. cakir33
    Çevrimdışı

    cakir33 New Member

    Katılım:
    5 Mart 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    0
    Asitli yiyecekler pek önermiyorlar.İleriye dönük hastalık yapabilir.Sıcak önemli beslenmesine dikkat ederseniz iyileşir ishal var mı?
     
  5. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    valla sulu beyaz yeşil dışkılar var ama büyük ihtimal bunun isali diğer kuşumda hiçbirşey yok capcanlı sularında avisol vitamn var sürekli yanlz büyük ihtimal üşüttü herhalde cünkü kuş yukarıdaydı yüksekte duvarın dibinde bunu nasıl geçirebilirim gece hapşuruyordu bu ne yapsam iyi gelir

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:05 -->-> Daha önceki mesaj 15:03 --

    İnsan nezlesi kuşa geçer mi ? benim yegen var smügünü cekip duruyor hapsuruyor odada 2 gündür yanımda kalıyor ondan geçmiş olmasın kuşa
     
  6. Canberközden
    Çevrimdışı

    Canberközden New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    2
    yemini ıstın akşam gece örtüsünü takın lütfen vitaminini eksik etmeyin
     
  7. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Iyileşti artık kusum :d
     

Sayfayı Paylaş