petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

ayırma işlemi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve yusufkral tarafından 29 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    slm kuşlarım eş ama kzışıkda bir türlü üremiyorlar dişi kuyrunu kaldırıp bekliyor erkke ciftleşmiyor kuşları ayırsam olurmu ve ayırdıma nekadar ayrı dursun birbirini görsünmü
     
  2. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Yok yok bendede öleydi erkek çiftleşmeyi bile beceremiyordu sonra alıştı yaptı bişekilde sende bekle kavga filan yok eş tuttuysa bekle onlar çiftleşir.
     
  3. Abdurrahman CENGİZ
    Çevrimdışı

    sabretmeni tavsiye ederim zamanla eşleşirler
     
  4. Yiğit ERDİK
    Çevrimdışı

    Kardeşim benim de bir çiftim öyleydi. Tam 4 ay bekledim ama olmadı en sonunda ben de yeni erkek aldım.Eş tuttular 6 tane de yumurta aldım . Tavsiye ederim :)
     
  5. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Muhabbetkuşu bakıcılığının en önemli yanı sabretmektir :D
     
  6. Cambaz
    Çevrimdışı

    Cambaz Guest

    Beklemen gerekir. Yakında çiftleşirler, kavga etmiyolarsa kesin çiftleşirler.
     

Sayfayı Paylaş