petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Benim kuş açamıyor!

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve ergani21 tarafından 16 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. ergani21
    Çevrimdışı

    ergani21 Guest

    kuşum açamıyor! bana alışkın bir.dişi.kuş. bir.türlü uçmayı beceremiyor. ne önerebilirsiniz?
    ne yapmam.gerek!
     
  2. Onur TÜFEKCİ
    Çevrimdışı

    kuşun yaşı kaç acaba, birde fotoğraflarını koyabilir misiniz
     
  3. ergani21
    Çevrimdışı

    ergani21 Guest

  4. ergani21
    Çevrimdışı

    ergani21 Guest

    birde bu eski foto o zamanlar uçuyordu şimdi uzun uçan kanatları yazmıyor
     
  5. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Uçan kanatlatı yazmıyor derken ?
     
  6. Ömer Tekin
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Nisan 2013
    Mesajlar:
    305
    Beğenileri:
    0
    Otomatik sözlük kullanıyor sanırım arkadaş :)
     
  7. ergani21
    Çevrimdışı

    ergani21 Guest

    eski foto ekledim o zaman kanatları uzundu sanırsam. şimdi tüy döküyor ama bayağı oldu yani açamıyor!
    bende anlamadımki neyi var!!!
     
  8. Furkan TOPALOĞLU
    Çevrimdışı

    hocam hala tüydeyse yormayın kuşu vitaminlerini verin atlatana kadar dinlensin bence
     
  9. ergani21
    Çevrimdışı

    ergani21 Guest

    arkadaşlar kuşum hala açamıyor? tüylerinimi tek tek yolsam kanat tüylerini acaba gelirmi?
    birde kanatları dökülürken kanlıydı kanat tüyü uçları! ne yapmam getekir?
     
  10. H. Mehmet YILDIZ
    Çevrimdışı

    Kuşu yeni aldıysan geri ver.
     
  11. ergani21
    Çevrimdışı

    ergani21 Guest


    geri veremem. tüylerinin gelmesini.bekleyecem.
     
  12. Yılmaz Ç.
    Çevrimdışı

    Aman hocam ne yolması Allah aşkına bi dur. Kendisi yoluyor olabilir tüylerini.
     
  13. ergani21
    Çevrimdışı

    ergani21 Guest


    espirik yapmıştım :) parazit spreyi alırım ondan olabilir:D_
     
  14. Mehmet YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    0
    bende mubiş neyi açamıyor diye tıkladım meğer uçamıyormuş :D
     

Sayfayı Paylaş