petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

bit spreyleri zararlımı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve junius3434 tarafından 30 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. junius3434
    Çevrimdışı

    kuşlar için bit spreyleri zararlımı ? üstadlardan yorum alabilirmiyim lütfen ?
     
  2. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Elbetteki zararlı yanlız tescilli marka ve ürünler hariç kaliteli bi ürün alır iseniz bi sıkıntı olmaz...
     
  3. Ceren Özcan
    Çevrimdışı

    Chrysamed, Ardap vb. markali urunler kullanirsaniz pek sikinti yaratacagini dusunmuyorum.
     
  4. mc.axu
    Çevrimdışı

    mc.axu New Member

    Katılım:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    0
    her zaman doğallıktan yanayım , kafesine banyosunu tak kuş ihtiyaç duydukça kendi bir şey hissedince girsin yıkansın :D ama sen bilirsin yinede
     
  5. junius3434
    Çevrimdışı

    bendeki provit marka. bilen varmı ?
     
  6. Ayşegül Yılmaz
    Çevrimdışı

    Bizimki kaşınma faslı başladığında kanatlarını filan ağzından geçiriyo . O nedenle bende spreyi sıksam yutarda bi zarar görürmü acaba? Evde olan marka avisprey ne dersiniz marka için. Banyoyu nadir yapar pek sevmiyo çünkü ve çok kaşınan bir kuş genelde.
     
  7. kartall82
    Çevrimdışı

    kartall82 Guest

    kaliteli ürünler olduğu sürece sıkıntı olmaz normal kullanıldığı taktirde tabiki
     
  8. Levent ACAR
    Çevrimiçi

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.770
    Beğenileri:
    71
    Selam,
    Birisi forumda bir marka yazmıştı. Toz şeklinde olan bu ilacı "kuş ile birlikte bir poşete koyup sallıyorum toz hayvanın her yerine işliyor" demişti. Şimdi bulamıyorum o konuyu.
     
  9. canımkuslarım
    Çevrimdışı

    Natural`s Plus Kentibox bü iyi bir markamı bugün sıktımda deilse yarın doğumgünüm ankamalla gitçem ordan yeni bitane alıyımmı tabi orda varsa olmadı bizim 5 km uzağımızdada petshop var
     
  10. kullanici641
    Çevrimdışı

    benim kuşumda banyoya girmiyor. 1kere girdi yıkanmadan çıktı hemen. kullanan arkadaşlar marka verirlerse çok güzel olur
     
  11. Aynur AL
    Çevrimdışı

    Aynur AL New Member

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    0
    Benim yeni aldigim kus bitli cikti.. avimec diye bir damla verdiler enseye damlattim 1 hafta arayla 3 kez damlatmaliymisim.. guvenilir olup olmadigini bilmiyorum ama.. insaallah bir sorunla karsilasmam..
    Spreyden daha mantikli geldi bana.. butun vucuda uygulama sorunuda yok..
     
  12. burak eser
    Çevrimdışı

    burak eser New Member

    Katılım:
    10 Şubat 2014
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    0
    çok doğru. ardap'ı kuşlara direk uygulayabilirsiniz, salmalara da uygulayabilirsiniz kuşlar içerdeyken. tamamen kanatlı hayvanlara göre üretilmiş bir ürün. ürüne buradan ulaşabilirsiniz. saygılar. http://www.muhabbetkusu.com.tr/hast...-ardap-parazit-spreyi-13426-2.html#post150731
     
  13. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.233
    Beğenileri:
    0
    Kuşunuzda bit-pire olmadığı müddetçe o spreylerin hiçbirini kullanmayın. Kuşunuzu banyoya alıştırın. banyo Kuşlar tüylerini sıklıkla tararlar bunu da bite yormayın
     
  14. Furkan Uçar
    Çevrimdışı

    benim spray'in markası "Garden Mix" bi sıkıntı çıkarır mı bu marka?
    Hiç kullanmadım.
     

Sayfayı Paylaş