petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

bitmeyen ishal

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Mehmet ERDEM tarafından 15 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. Mehmet ERDEM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    slm arkadaslar kusum uzun bır zamandan beri ishal ne yaptıysam ne ettiysem düzelmedi avidiare ilacı denedım suyuna kahve koydum patates haslamasıda verdım fakat çare olmadı kuşta yeme içme normal kafesin dbindede durmuyor yanı ustte tunekte duruyor halsızlıkte pek fazla yok ne yapmamı onerırsınız
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Selahattin GÖKTAŞ
    Çevrimdışı

    aynı durumdayız biliyor musun ama fark var biraz dışkı yapısında...çözersen bu durumu lütfen bana da söyle...
     
  3. Hakan Kuş
    Çevrimdışı

    çözum bulursanız banada soleyın ne verdıysem olmuo yeme ıcme duzgun ama durum aynı
     
  4. Mehmet ERDEM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    valla ne yaptıysam bırturlu duzeltemedım 1 haftadır kusları ayırdım ve avidiare verdım pek bı duzelme olmadı bugun ılacı kestım bıraz vıtaform onerıyorlar fakat onuda buradakı petshoplarda bulamadım
     
  5. Hakan Kuş
    Çevrimdışı

    VITOFORM ben guvercınlerde kullanıyorum yumurtlama hızlansın vıtamın anlamında ıshelle bı alası yok dıe bılıyorum

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:33 -->-> Daha önceki mesaj 11:27 --

    bence aldıgımız yemle alakalı baska bı acıkmlaması yok yemi değiştircem güvercınlerımde karısık yem kullanmıstım fabrıkasyon hepsı hastalandı yemı degıstırmek lazım sanırım
     
  6. Mehmet ERDEM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Eylül 2013
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    aynı yemden erkek kusumada verıyorum fakat onda herhalgı bısey yok
     
  7. Hakan Kuş
    Çevrimdışı

    ozaman başka bı problem var kuşunuzda elma verıyomusun cok verıldıgınde bazılarında ıshal oluyomus havuc verırken suyunu sıkmak gerekıyomus oda aynı sekıl ıshal yapıyomus
     
  8. Aziz SARI
    Çevrimdışı

    Aziz SARI Guest

    Bence de yem ile alakalıdır. Bir de muhtemelen öğütemiyor kuşlarınız yemleri . Öğütmesi için biraz kuş kumu katarsanız yemlerine , daha rahat öğütebilirler.
     
  9. Selahattin GÖKTAŞ
    Çevrimdışı

    yemle alakası yok benimkinin. tam 3 defa değiştirdim diğer kuşta hiç bi sorun yok bu düzlelmiyor... be iç parazit sandım her türlü ilacı denedim sonra dışkı tahlili yaptırdım mikrobik ishal dedi adam bi ilaç verdi düzelmedi bende avdiare veriyorum simdi ama işe yarayacağını sanmıyorum... valla tükendim artık yaa.
     

Sayfayı Paylaş