petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

bu inanilmaz

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve ogretmen tarafından 18 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. ogretmen
    Çevrimdışı

    ogretmen Guest

    Alti gunluk yumurtaya isik tuttum.icinde kusun hareketleri yada kalp atisi gorunuyordu.allahim sen nelere kadirsin.
     
  2. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    vayy be hocam tekrardan hayırlı olsun yumurtalarınız inşallah sağlıklı büyür kuşlarınız erkek hala kırıyormu yumurtaları
     
  3. ogretmen
    Çevrimdışı

    ogretmen Guest

    Erkek ucuncu yumurtayi kirdiktn sonra hep ayri tuttum.sadece hergun yarim saat ciftlestirmek icin birlestiriyorum.simdilik sorun yok uc adet yumurtasi var SU anda yumurtalar devam edecek gibi duruyo.popo hala dolu
     
  4. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    güzel birşey tabiki ama 6 günlük yumurtada kalp atışı olacagını sanmıyorum henüz yeni dönüşüme başlamıştır
     
  5. ogretmen
    Çevrimdışı

    ogretmen Guest

    Kalp atisi olmayabilir ama hareketlilik olmasi gusel
     
  6. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    maşallah Allah inşallah benim gibi bekleyen kardeşlerimede nasip eder şu yumurtaları :)
     
  7. ogretmen
    Çevrimdışı

    ogretmen Guest

    Kardes benim kuslar yuvaliga girmiyodu.bi kere ciftlesmelerini sesi dinlettim.yarimm saate kalmadi disi solugu yuvalikta aldi.tavsiye ederim.
     
  8. asukacs
    Çevrimdışı

    asukacs Member

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    0
    Ne güzel be.inş çıkar yavruların.Bizimkide verse keşke yavru :)
     
  9. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    hocam hemen deniyorum birde bana o dinlettiğiniz sesi atarmısınz
     
  10. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    TANER SENDEMI DINLICEN FESUPHANALLAH :d YOUTUBE ARAMA MOTORUNA YAZ CIKIYOR :d
     
  11. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    :D oradakiler kısa uzun bi ses lazım dinletiyorum hayvan tam kura başlıyor ses bitiyor :D
     
  12. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.788
    Beğenileri:
    75
    Dişinin yatışına göre 7-10 gün arası yumurtada kalp atışını görmek mümkün.
     
  13. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    taner aynı vıdeodaın ıkı uc tane ac hepsıne 10 ar sanıye arayla bas sure otomatık 30 sn uzar :D
     
  14. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    :D :D denerim birazdan :)
     
  15. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    dene senın kus bı acayıp zaten ben bısecık anlamadım :)
     
  16. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    bende çözemedim yumurta belirtileri veriyor ama yumurtlamıyor erkeğin herşeyi yapmasına izin veriyor geçen gördüm ayağını atmaya çalışıyordu ama çıkmadı üstüne erkek kanatlarına varıncaya kadar kaşıyor dişiyi :)
     
  17. ogretmen
    Çevrimdışı

    ogretmen Guest

    Taner kardes erkek ayagini atar disi tres teper aslinda ters tepmiyor.disi erkegin israrlarina bi sure sonra kuyrugu kaldirarak gegap verir.nijer verin kuslara tam linkini bilmiyorum.ama bu sitede ciftlesme sesleri var.googledan yazarsan cikar.bu arada dun bir yumurtayi benim cocuklar ellerine alip kirmislardi.iki yumurta kaldii ikiside dolu.dort gunluk yumurtada kalp atisini formel mumkun arkadaslar.ben bunk dun gordum.
     
  18. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Allah Allah ne bu senin çektiğin yumurta sıkıntısı hep kırılıyor inşallah bidakine aynı şeyleri yaşamazsın bu arada bi çiftleşme sesi açtım dişi erkeğe kur yapmaya başladı çiftleşiyorlardı nerdeyse :D
     

Sayfayı Paylaş