petshop

                   

Cihanaley hobihanesinden bir pazar günü :)

Konusu 'Üretimhane Resimleri' forumundadır ve Umutcan AĞLAR tarafından 5 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Umutcan AĞLAR
    Gizli

    Selamın Aleykum sevgili muhabbet kuşu severler. Bu haftasonu Cihan Abiyi bi rahatsız etttik ufak düzenlemeler yapıyordu kendisi biraz ayağının altında gezdik :p

    Bi kaç fotoğraf çektim bunları sizinle paylaşmak istiyorum.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Makinamızın lensi biraz kafeslerin içine girsin dedik

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    MaşAllah demeyi unutmayın :)
     
  2. Sevtap DERİN
    Gizli

    Maşallah çok düzenliymiş. :)
     
  3. Umutcan AĞLAR
    Gizli

    Doğrudur :)
     
  4. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member
    Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    Maşallah hepsi de çok güzel.
     
  5. Furkan TOPALOĞLU
    Gizli

    Maşallahı var hepsinin Cihan ustamın ellerine sağlık
     
  6. Umutcan AĞLAR
    Gizli

    Bu adam bütün övgüleri hak ediyor :)
     
  7. Cihan AYTAN
    Çevrimdışı

    Cihan AYTAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2013
    Mesajlar:
    779
    Beğenileri:
    30
    Vay Umutcan kardeşim pazar günü seni ve Furkan kardeşimi baya bir yordum hobi hane düzenlemesinde ALLAH razı olsun kardeşim ortalık ferahladı valla
     
  8. Umutcan AĞLAR
    Gizli

    Biz bişey yapmadık ki herşeyi sen yaptın :)
     
  9. Cihan AYTAN
    Çevrimdışı

    Cihan AYTAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2013
    Mesajlar:
    779
    Beğenileri:
    30
    Mütevazi kardeşim benim sağolasın
     
  10. Umutcan AĞLAR
    Gizli

    Sende sağol ustam :)
     
  11. BERK KIRCI
    Gizli

  12. Tezcan GÜMÜŞ
    Gizli

    Bin kere Maşallah
     
  13. Deniz Güngör
    Çevrimdışı

    Deniz Güngör New Member
    Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    0
    :) yakında gelicem abi bizede biraz iş ayır :)
     
  14. Murat ÖZYÜREK
    Çevrimdışı

    Murat ÖZYÜREK New Member
    Platin Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    953
    Beğenileri:
    1
    maşaallah...ALLAH emeklerinizi boşa çıkarmasın...
     
  15. Cihan AYTAN
    Çevrimdışı

    Cihan AYTAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2013
    Mesajlar:
    779
    Beğenileri:
    30
    Deniz sen işini biliyorsun :) dün yanıma birisi geldi bana googleden Cihan AYTAN dan ulaşmış abi güzel ama daha çok şeyler görmek isterdim dedi :D
     

Sayfayı Paylaş