petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Çilek

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve CEM CANER tarafından 4 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    Merhaba arkadaşlar kuşlarıma bugün çilek verdim fakat benimkiler çilekten çok çileğin otsu kısmını yiyorlar :) bir zararı varmıdır kaç günde bir verilmelidir vb. sorunlarda yardımcı olursanız sevinirim
     
  2. ALPER ÜNAL
    Çevrimdışı

    ALPER ÜNAL New Member

    Katılım:
    23 Şubat 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    otuda olsa yiyolarmış ben çilek verdim çilekten korktu yanına yaklaşamıyor kafesin, kafese konamıyor bile korkudan perdede takılıyor şimdi :))
     
  3. Sefer CANDAN
    Çevrimdışı

    Benimki de çileği beğenmedi(ağzının tadını bilmiyo:) ) Yapraklarını yemişti ama hiç bisey olmadı yine de yemese daha iyi aslında ne olur ne olmaz
     
  4. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Benimkilere de verdim biraz çilek tırtıklayıp bıraktılar sevmediler.
     
  5. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    benimkiler 3-4 günde bir yiyorlar nizami :) hele bir kuşum var adı pamuk tester o o yerse hepsi yiyor :D
     
  6. R.MANTARCI
    Çevrimdışı

    R.MANTARCI New Member

    Katılım:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    482
    Beğenileri:
    0
    Yeşilliği seviyorlar.özellikle sap kısmını kemirmeyi
     
  7. olcay
    Çevrimdışı

    olcay New Member

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    0
    Benim saskin da hem cilekgi hem otunu yiyor sikinti olmadi
     
  8. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    taze naneyi sapıyla koyun,sap kısmına bayılıyorlar
     
  9. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    tavuk bile yiyor benimkiler :p
     
  10. Duygu GÖKCEN
    Çevrimdışı

    Duygu GÖKCEN New Member

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    1
    Amanın benim kızım çok anormal o zaman :(
    Ne otunu ne çileğini, benim sıpa çileğin üstündeki siyah tanecikleri yiyo :D

    Yem mi zannediyo nabıyo bilmiyorum da çıtır çıtır götürüyo bildiğin
     
  11. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    hafif pudra şekeri serpin üstüne bakalım ozaman yiyecekmi :)
     
  12. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Herşeyin fazlası zarar ama benimkiler ne verirsem yiyor Allah ne verdiyse :D Zeytin peynir ekmek domates biber sadece kafese koymam yeterli .
     
  13. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    peynir iyidir ya tuzsuz normal bir peynir verilebilir sanki bugün be bi test ediyim :)
     
  14. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    benim kuşlar tuzlu bergama peynir yiyorlardı tuzluydu zararlı oldugunu ögrendim tuzun şimdi kaşar peyniri ile zeyttin hergün sabah veriyorum.
     

Sayfayı Paylaş