petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Cins Ve Yaş

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve Canser Sağlam tarafından 1 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    #1 Canser Sağlam, 1 Mayıs 2014
    Son düzenleme: 1 Mayıs 2014
  2. Yusuf ŞANLI
    Çevrimdışı

    Masallah kusunuz 3 aylik civari erkek olma ihtimali yuksek ama karsidan cekilen bi resimle daha net cevap verilebilir
     
  3. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    Teşekkürler Yusuf Bey, acaba cins hakkında bir şey söyleyebilir misiniz ?
     
  4. mervekcrgl
    Çevrimdışı

    bu kuş mu hollanda?
     
  5. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    bilmediğim için soruyorum ?
     
  6. mervekcrgl
    Çevrimdışı

    bu yerli hollandalar iri olur kaç lira verdiniz kuşa
     
  7. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    45 lira sadece kuşa
     
  8. mervekcrgl
    Çevrimdışı

    baya vermişsiniz yerli kuşlar genelde 20-30 taş çatlasa 35 olur hollandaya benzetemedim ama belki de öyledir tam fikrim yok arkadaslaar daha iyi bilir ama çok güzel renkleri maşallah
     
  9. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    valla yetişkinler yan kafesteydi harbi iriydiler bunlarda yavru hollandalar dedi adam .
     
  10. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    Erkek Yerli Gibime Geldi Ama Boyu Çok Uzun İri Deği :/ Kırmamıki

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:03 -->-> Daha önceki mesaj 21:02 --

    Kardeşim Malesef Bazi Şerefsizler Elinden Kuşu Çıkarmak İçin Herkeyi Söylüyorlar.
     
  11. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    Öncelikle ilgileriniz teşekkür ederim , kırma olabilir, gerçekten uzun boylu fotolarda kuyruğunu alamadım zaten

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:00 -->-> Daha önceki mesaj 21:03 --

    ilk fotoğrafta daha belirgin gaganın ucunda beyaz bir leke var sanki kireç sürmüşler gibi ne olabilir ?
     
    #11 Canser Sağlam, 1 Mayıs 2014
    Son düzenleme: 1 Mayıs 2014
  12. fatih coşkun
    Çevrimdışı

    Katılım:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    0
    genel hata önce alınıyor sonra buraya bakılıyor :(
     
  13. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    bir fikriniz var mı fatih bey
     
  14. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    Birşey Görmedim Ama Hayvanın Gagası Uzamiş Taş Filan Varmi Kafeste? Fazlada Uzarsa Tırnak Makası İle Yada Başka Bİrşeyle Kısaltın
     
  15. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    gaga taşı koydum darkredblue61
     

Sayfayı Paylaş