petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

cinsiyeti ve ırkı nedir ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve Doğukan Hazar tarafından 20 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. Doğukan Hazar
    Çevrimiçi

    Doğukan Hazar Well-Known Member

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenileri:
    113
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.784
    Beğenileri:
    75
  3. Doğukan Hazar
    Çevrimiçi

    Doğukan Hazar Well-Known Member

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenileri:
    113
    teşekkürler.Erkek diye aldım ben de ama dişi diyenler oldu aklım karıştı biraz :D o yüzden size sorayım dedim.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:43 -->-> Daha önceki mesaj 18:54 --

    Abi ısrarla dişi diyolar. Çiftleştirmek için almistim.bunun cinsiyetini kesin olarak ogrenmenin baska bir yolu yok mu ?
    http://i.hizliresim.com/l7zB4l.jpg
     
  4. khan1907
    Çevrimdışı

    khan1907 New Member

    Katılım:
    3 Nisan 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Hocam ele nasıl alıştırdın ben 1 ay oldu saha kafesi açınca çıkmıyo bile zorla çıkarıyorum. El mel hak getire.
     
  5. Fatih Köle
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    479
    Beğenileri:
    0
    Erkek maşallah.
     
  6. Doğukan Hazar
    Çevrimiçi

    Doğukan Hazar Well-Known Member

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenileri:
    113
    Tesekkurler

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:11 -->-> Daha önceki mesaj 00:08 --

    Ben yemi aldim bi 4-5 saat ac biraktim elimle yedirdim oyle oyle alistirdim.ama alismasini istiyosan yavru almak gerekiyo diyolar.kuşun yavru olmayabilir. Daha tecrubeli arkadaslar vardir elbet ben ilk defa aldim.sansima bu da kolay alisti
     
  7. DKN
    Çevrimdışı

    DKN New Member

    Katılım:
    22 Mart 2015
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    0
    daha yaşı çok küçük. aç bırakmadan alışsın. kuş alıştırılmaz gelir kendi alışır zaten
     
  8. zeynep beril
    Çevrimdışı

    zeynep beril New Member

    Katılım:
    18 Ocak 2015
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    0
    Yakışıklı maşallah..
     
  9. Enes YLKSN
    Çevrimdışı

    Enes YLKSN Active Member

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.147
    Beğenileri:
    1
    Erkek büyük ihtimalle genelde parçalı , resesif ve ino kanlarına sahip erkeklerin burun kısmı pembe veya acık pembe olur.. bende bir Lacewing dişi vardı 6 ay sonra dişi oldugunu ögrendim bir gün erkek bir gün dişi :D
     
  10. mmerym15
    Çevrimdışı

    mmerym15 New Member

    Katılım:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    638
    Beğenileri:
    0
    Pek bilmem ama flashlı fotosu kafa karıştırıcı :) ilk fotolara göre erkek yani tecrübelilerde onayladığına göre güle güle besle maşallah
     
  11. Doğukan Hazar
    Çevrimiçi

    Doğukan Hazar Well-Known Member

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenileri:
    113
    Burun deliklerinin etrafi beyazimsi gibi. Cok supheye dustum. Yani ben ciftlestirmek istiyorum aslinda ama [​IMG]
     
  12. Oğuzhan76
    Çevrimdışı

    Oğuzhan76 New Member

    Katılım:
    1 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Güle güle besleyin maşallah.
     

Sayfayı Paylaş