petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Cinsiyetleri 1-2 aydır bulamıyorum lütfen çok önemli

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve Cancan tarafından 30 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

  1. Cancan
    Çevrimdışı

    Cancan New Member

    Katılım:
    30 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
  2. Kivim benim
    Çevrimdışı

    Katılım:
    21 Mart 2016
    Mesajlar:
    300
    Beğenileri:
    4
    İkisi de disi sagdaki daha kucuk

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:08 -->-> Daha önceki mesaj 20:07 --

    Yalniz soldakinden tam emin degilim ceresi acik maviyse beyazla karisik disidir koyu parlak maviyse erkek ayrica o plastik tuneyi atin lutfen hayvanlar can cekisiyo
     
  3. Cancan
    Çevrimdışı

    Cancan New Member

    Katılım:
    30 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Yok zaten o eski fotoğraf dur bitane daha atıcam daha iyi görürsün yeni kafes alıcam zaten :)
     
    #3 Cancan, 30 Mayıs 2016
    Son düzenleyen: Moderatör: 30 Mayıs 2016
  4. Kivim benim
    Çevrimdışı

    Katılım:
    21 Mart 2016
    Mesajlar:
    300
    Beğenileri:
    4
    Buyuk ve pirinc kaplamali al :)
     
  5. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.804
    Beğenileri:
    269
    Maşallah. İkisi de dişi kuşların.
     
  6. Chris Eddie
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    1
    İkiside dişi bencede sağdaki de Pakistan mı acaba?
     
  7. Cancan
    Çevrimdışı

    Cancan New Member

    Katılım:
    30 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Sağdaki kuşun ceresi sarılaşıyo soldakide üstüne bi kabuk bağlamış gibi ama kahverengi birazda beyaz var
     

Sayfayı Paylaş