petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Deep Web

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve Anıl ATIŞ tarafından 3 Ocak 2016 başlatılmıştır.

  1. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.502
    Beğenileri:
    27
    Giren varmı arkadaşlar düşüncelerini alıyım duymuşsunudur.
     
  2. Emre Özcan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Aralık 2015
    Mesajlar:
    201
    Beğenileri:
    9
    Ne merak ediyorsunuz sorabilirsiniz bana
     
  3. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.502
    Beğenileri:
    27
    katman olarak atlıyabildinmi? merak ediyorum 2 3 seviye
     
  4. Necdet ESEN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Ocak 2015
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    12
    Eksisozlukte ne olduğunu okuduktan sonra hiçbir şekilde girmemeye karar verdiğm internet alemidir :)
     
  5. ccccccc
    Çevrimdışı

    ccccccc New Member

    Katılım:
    3 Ocak 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    uzak durman gerekli deep webden :)
     
  6. Muhammed Necib Karabulut
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Aralık 2014
    Mesajlar:
    348
    Beğenileri:
    4
    Kaçak silah almaktan kiralık katil bulmaya kadar her türlü şeyin yapıldığı bir yer . Tabi virüsleri de cabası
     
  7. veysel boz
    Çevrimdışı

    veysel boz New Member

    Katılım:
    5 Haziran 2015
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    0
    Uk'da vet Tr de hesaplarım var merak edicek birşey yok illegal işler uyuşturucu satışı Çalıntı kredi kartları uyuşturucu yapımı silah satışı vs. vs. 5. seviyeye kadar inebildim yetenekler oraya kadar el verdi önüne gelende inemez genellikle darknette çoğu kesim zoofili ve nekrofilli ve daha birçok hafife alınmıcak ağır psikolojik sorunları olan hasta insanlar barınıyor tekin yerler değil uzak durman gerek ve bu yazdılarım bu forumda saçma oldu aslında konu saçma burada açılacak bi konu değil
     
  8. Mehmet Tek
    Çevrimdışı

    Mehmet Tek Member

    Katılım:
    28 Eylül 2015
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    1
    gir hiç bi sıkıntın olmaz cc işleri ile uğraşmıycaksan başın belaya girmez .ayrıca bence deep webte katman seviye diye bişey yok ulaşılabileceklerinin sınırı var sadece herkez herşeye ulaşamıyo zekanın ve paranın konuştuğu bi yer
     
  9. Müdür BEY
    Çevrimdışı

    Müdür BEY New Member

    Katılım:
    6 Eylül 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Öncelikle Deep web bir site değildir. Normal Tarayıcılarda ( Google,Yandex,Yahoo vb.) yasaklanan içeriklerin Tor browser adlı tarayııcıda yasaklanmadığı kaldırılmadığı içeriklerdir.
    Bu içerikler genellikle hatta hepsi diyebiliriz illegal olaylardan oluşur örneğin;
    -Kiralık katil
    -Uyuşturucu ticareti
    -Silah yapımı,bomba yapımı
    -Organ mafyaları
    -Cinayet içerikli videolar ve resimler
    -Pornografik içerikler
    -Ele geçirilmiş önemli belgeler,videolar vb. olarak sıralanabilir..

    Ayrıca deep webte ben 3.seviyeyim sen kaçsın falan gibi şeyler yoktur bunlar uydurma sözlerdir ulaşabilecekleriniz şeyler vardır ve var olan sistem ayarlarınızla ulaşamayacağınız şeyler vardır.
    Büyük ihtimalle sizin görmek istediğiniz cinayet videoları veya önemli belgeler falandır..
    Bunları izlemekten bir zarar ziyan görmezsiniz öyle evini polis basar gibi şeylere inanmayın.

    AYARICA İSTERSENİZ SİZE BU TÜR VİDEOLARIN İNTERNETTE BULUNAN BİR SİTENİN LİNKİNİ ÖZEL MESAJ YOLUYLA VEREBİLİRİM
     
    #9 Müdür BEY, 3 Ocak 2016
    Son düzenleyen: Moderatör: 3 Ocak 2016

Sayfayı Paylaş