petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

g.antep-ş.urfadan selamlar

Konusu 'Kendimizi Tanıtalım' forumundadır ve Bekir ÇOLAK 27 tarafından 18 Ocak 2013 başlatılmıştır.

  1. Bekir ÇOLAK 27
    Gizli

    selamlar arkadaşlar muhammet kardeşim hayırlı ugurlu olsun yeni siten.ben bekir antepliyim ş.urfa viranşehirde sınıf ögretmeniyim bilgilerinizle benim şu garip verimsiz 2 çiftime yardımcı olun inşallah.herkese bol forumlar.
     
  2. Mehmet GÜNEY
    Gizli

    a.slm hoş geldiniz hayırlı forumlar bu arada aynı dertten bende yanıyorum bi yavru alamadık gitti allahın izliyle bizde bir gün bebek mubişlerimizi severiz :)
     
  3. Bekir ÇOLAK 27
    Gizli

    Inşallah üstad ya ama kafamda cok fikir var bakalım :)
     
  4. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Bekir abi ailemize hoşgeldin sefalar getirdin :) Seni aramızda görmekten çok büyük mutluluk duyduk. Yardımcı olabileceğimiz ne varsa elimizden gelenin fazlasını yapmak için buradayız.
     
  5. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Muhammet kardesimizin dediği gibi foruma konu açarak aklınıza takılan tüm sorularınızı sorabilirsiniz.elimden geldiği kadar en iyi şekilde bilgilerimizi paylaşarak sizlere destek olmaya çalışırız..ayrıca aramıza hoşgeldiniz
     
    #5 Serkan ERKAN, 19 Ocak 2013
    Son düzenleme: 19 Ocak 2013
  6. Murat ÖZYÜREK
    Çevrimdışı

    Murat ÖZYÜREK New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    953
    Beğenileri:
    0
    bekir hocam hoşgeldiniz...
     

Sayfayı Paylaş