petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Halsizlik

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve jackaltr tarafından 11 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. jackaltr
    Çevrimdışı

    jackaltr Guest

    Arkadaşlar çapkın a bişeyler oldu avucuma almak istedigimde tepki veren kuş simdi halsiz avucuma aliyorum ses cikarmiyor bide yattigi yere islak kaka yapmış ishal olmuş galiba cok tedirgin oldum nasil ne yapmak gerek
     
  2. Muhammed güler
    Çevrimdışı

    haslanmıs patatesi ez yarın ver bakalım yesillik ve mama verme aspur varsa ondanda verebılırsın insallah atlatır gecmis olsun soguk yerde tutmamanı tavsiye ederm suyuda cok soguk olmamasına dikkat edin bilgilerim bu kadar .
     
  3. Ahmet Behçet
    Çevrimdışı

    hocam fotograf göndermenız lazım bı kac tane.
     
  4. Kadir SEZGİN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2013
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    1
    kuş kabarık mı? İshal ise yeşillik vermeyin.

    Muhabbet kuşunuzun ishal olması durumunda yapabileceğiniz ilk iş oda ısısını ayarlamaktır. Eğer hava akımına yani halk dilindi ceryan denilen bölgede duruyorsa derhal uzaklaştırmalısınız.

    Ev ortamında kuşunuza patates püresi verebilirsiniz. Bu ishali durduracaktır. Ayrıca suyuna vitamin ve varsa ishal ilacı damlatmalısınız. Bazı vitamin ilaçları şunlardır; sulfamazettin, koksidin, niflodin.
     
  5. jackaltr
    Çevrimdışı

    jackaltr Guest

    Uyumaya çalışıyor kafasini arkasina sokup uyuyor normalmi bu yoksa belirtilerde yer aliyormu
    Bide yeşillik ve patates püresi ni nasil yediricem yani a yaklasmaz onlarin korkuyor yemden baska bisey yediremedim daha ben
     
    #5 jackaltr, 12 Mayıs 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 12 Mayıs 2014
  6. sibel
    Çevrimdışı

    sibel Guest

    kafasını arkasına koyup uyuması normal genelde öyle uyuyorlar. patateside görebileceği bi yerine koysanızda yicektir sanırım yada elinizle verebiliyosanız daha iyi olur.
     

Sayfayı Paylaş