her son yeni bir başlangıcın habercisidir

Konusu 'Kendimizi Tanıtalım' forumundadır ve DEVOSMANLI tarafından 10 Kasım 2017 başlatılmıştır.

  1. DEVOSMANLI
    Çevrimdışı

    DEVOSMANLI Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    10 Kasım 2017
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Sultan P.
    Kuş sayısı:
    2 ile 5 tane
    cumleten hayırlı gunler uzun zamandır sultan papaganı beslıyordum onları sahıplendırdım. ve bı arkadasım da evdekı muhabbetlerden dolayı sıkıntı yasıyorum deyınce , ben alayım dedım ve sahıplendım muhabbetlerı. turlerı ve durumları hakkında bılgı alabılırmıyım. muhabbetler hakkında bı bılgıye sahıp deılım cunku.
    sımdıden tesekkur ederım
    NOT: (kafes arkadasımdan aldıgım kafestı yenısı ve temzıı ıle degıstırdım)
    show jumbo1.jpg show jumbo2.jpg show jumbo2.jpg show jumbo1.jpg show jumbo2.jpg
     
  2. Fatih TEKSOZ
    Çevrimdışı

    Fatih TEKSOZ Profesyonel

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    37
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    türkiye
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    5 ile 10 tane
    kuşlarınız show diye tabir edilen bir ırktır, bileziklerinden yaş tahmini yapacaktır üretici arkadaşlar (üzerinde de yazar zaten), eşleme olar güzel seçilmiş bir tüy seçimi yeşil faktör ile gri tonlarının eşlemesi güzel yavrular elde etmeniz dileği ile, mutlu ve zevkli hobiler.
    ayrıca güzelce temizledikten sonra bence her yer değişimi yapılan kuşa stres ve yer değişikliğinden bir an önce uyum sağlaması için için probiyotik (kuru maya olabilir, diazyem-256 olabilir) ve multivitamin takviyesi yapmanızı öneririm.
    kuşlarınız paha olarak değerli bir ırk.
     
  3. DEVOSMANLI
    Çevrimdışı

    DEVOSMANLI Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    10 Kasım 2017
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Sultan P.
    Kuş sayısı:
    2 ile 5 tane
    tesekkur ederım ınsaallah hayrlısı olur.
     
  4. üretim27tcs
    Çevrimdışı

    üretim27tcs Aktif Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2017
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    9
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Kanarya
    Kuş sayısı:
    20 tane ve üzeri
    Maşallah diyelim öncelikle show jumbo diye tabir edilen bir ırk güzel bir ırk yavruları çok tatlı nazik ve zariflerdir.
     
  5. Süleyman YERLİ
    Çevrimdışı

    Süleyman YERLİ Profesyonel

    Katılım:
    1 Ocak 2017
    Mesajlar:
    3.657
    Beğenileri:
    1.509
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Darıca / KOCAELİ
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 ile 5 tane
    Hayırlı olsun. Maaşallah, çok güzel kuşlar. Yarın da hafta sonu nasıl olsa, müsait olduğunuz ilk vakitte, mümkünse yarın sabah, kuşları salın ve kafesi bütün ekipmanları ile birlikte çamaşır suyuyla iyice dezenfekte edin.
     
  6. DEVOSMANLI
    Çevrimdışı

    DEVOSMANLI Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    10 Kasım 2017
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Sultan P.
    Kuş sayısı:
    2 ile 5 tane
    not olarak belırtmıstım zaten o kafes ve ekıpmanları aldıgım ılk gun degıstım :) tesekkurler
     
  7. Hayri Aras CETIN
    Çevrimdışı

    Hayri Aras CETIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Kasım 2017
    Mesajlar:
    201
    Beğenileri:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Akvaryum, Diğer E. Hayvanlar
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Kuslarin masaAllah i var yeni resimleride paylasin da gorelim. Ona gore gene fikir alis verisi yapariz.
     
  8. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.563
    Beğenileri:
    310
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Kuşlar çok güzel maşallah, hayırlı olsun.
    Erkekte turuncu bilezik gördüm. 2016 yavrusu olsa gerek.
    Dişiyi daha çok beğendim ama.. :)
     
  9. DEVOSMANLI
    Çevrimdışı

    DEVOSMANLI Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    10 Kasım 2017
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Sultan P.
    Kuş sayısı:
    2 ile 5 tane
    ıkısınde de 16 bılezık var. yenı resımlerı cekıp atarım.tecrubelerınızden faydalanmam gerekecek.
    dişide yumurta olup almadıgını nasıl anlarız . bende yuvalık var sultanlara gore onu mu kullanmalıyım yada bıraz daha ufak mı olmalı
     
  10. Fatih TEKSOZ
    Çevrimdışı

    Fatih TEKSOZ Profesyonel

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    37
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    türkiye
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    5 ile 10 tane
    bu kuşlar zaten normal (yerli)muhabbet kuşlarından iri oldukları için sultanların yuvaligi uygun olur ama folluk şart tabiki.
    yumurta olup olmama olayına gelince;
    1 kuşlardan daha önce yavru alinmismi.
    2 alınmamış ise kuşlar eş tutmuştu.
    3 kuşlar birbirine kusuyor veya erkek te çiftleşme belirtileri var mi. birbirleri ile ilgileniyorlar mi.
    4 hic ciftlestiklerini gördünüz mü.
    bunlardan sonra .
    eğer çiftleşme olmuş ise dişinin yuvaliğa olan ilgisi fazlalaşır.
    dişinin dışkısında gözle görülür bir değişiklik olur irileşme olur.
    kanatlar kuyruktan assagi düşer (bu her kanat düşmesi icin geçerli bir durum degildir)kuyruk bazen insanlarin gözündeki seğirme gibi atar aşağı yukarı.
    umarım biraz yararım dokunmuştur eksiklikleri değerli hobidaslar ekleyebilir.

    saygilar



    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  11. DEVOSMANLI
    Çevrimdışı

    DEVOSMANLI Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    10 Kasım 2017
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Sultan P.
    Kuş sayısı:
    2 ile 5 tane
    bırbırlerıne yem kusuyorlar bırıbırını kasıyorlar hep gözgözeler :) kuyrukta deıgınız gıbı asagı yukarı oynuyor lakın hıc cıftlestıklerıne sahıt olmadım. tesekkurler
     
  12. exquadore5362
    Çevrimdışı

    exquadore5362 Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    14 Kasım 2017
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 tane
    show jumbo güzel bi irk hayırlı olsun
     

Sayfayı Paylaş