petshop

                   

Hint bülbülleri

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve erdincozn54 tarafından 18 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. erdincozn54
    Çevrimdışı

    Hint bülbülü alalı bi 11 gün falan oldu yuva iplerini çektiler hepsi yerde yere attılar yuvalığa koymadılar şimdide3-4 gündür arada yan yana yerde oturuyolar neden acaba
     
    #1 erdincozn54, 18 Ağustos 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 21 Ağustos 2013
  2. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    Konu yanlış yere açılmış :)
     
  3. erdincozn54
    Çevrimdışı

    nereye açayım
     
  4. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.083
    Beğenileri:
    20
    Hint bülbülleri hakkında inan hiçbir fikrim yok güzel kardeşim :)
     
  5. Muhammed KARAKAŞ
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    141
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Belki alışma sürecindelerdir hocam?
     
  6. Ömer Tekin
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    Ankara
    Benim bildiğim ipi yere atıyorlar sonra yerden alıp yuvayi örüyorlar. Iş yerindeki kanaryamız da öyle yapmıştı.
     
  7. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Eğer yuva kıllarını bir köşeye yuva yapar gibi istiflemişlerse yuva yapıyorlar. Bir de gözlemleyin kılları sadece erkek taşıyorsa erkek yuva hazırlıyordur. Yuvalık en üstte mi asılı??
     
  8. erdincozn54
    Çevrimdışı

    Yuva kılları yere saçılmış biryerde toplamıyolar ama kendileri bi kösede yanyana oturuyolar hiç tasıma falan yapmıyolar yuvalık üstte evet
     
  9. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Bir kaç gün daha bekleyin. Erkek kuş yuvaya taşımazsa bir iki teli yarısı yuvalığın dışında olacak şekilde yerleştirin.
     
  10. erdincozn54
    Çevrimdışı

    Nasıl yani anlamadım birazdaha açarmısın
     
  11. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Bir kaç gün kuşlara karışmayın. Akışına bırakın yani. Baktınız hala yuvaya yuva kılı taşımıyorlar o zaman birkaç teli siz alın ve bir kısmı dışarıda kalacak şekilde yuvaya yerleştirin.. Anlatabildim mi acaba??
     
  12. erdincozn54
    Çevrimdışı

    Teşekkürler abiciiimm sağol
     
  13. erdincozn54
    Çevrimdışı

    Dediğini yaptım ama bi yararı olmadı ordan çekip yine yere atıyo yuvanın içine koyma gibi bi çabası yok
     
  14. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Istanbul ~ Bursa
    Biraz sabret erkek olan buyuk olasılıkla yuva yapmaya calısıcaktır. Ondan dolayı böyle bir davranıs içerisindedir.
     
  15. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Yuvalığın yerini değiştirmeyi deneyin..
     
  16. erdincozn54
    Çevrimdışı

    Normalde kaç gün içinde yumurtlarlar
     

Sayfayı Paylaş