petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Ihlas suresini eksiksiz okuyan kuş

Konusu 'Muhabbet Kuşu Resimleri' forumundadır ve Işıl KEGEÇ tarafından 24 Nisan 2013 başlatılmıştır.

  1. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    İnsanların kuşları , yaptımı yapıyor ya :D bizimkiler anca cicik cicik yapsın :), Maşallah.Teşekkürler paylaşım için.
     
  2. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    rica ederim :) valla azim herşeyin başıdır bnce
     
  3. Lütfi ÖZER
    Çevrimdışı

    helal olsun sahibine VALLA adam gibi adammış millet şimdi küfür öğretmeye çalışıyor o sabilere .
     
  4. Murat ÖZYÜREK
    Çevrimdışı

    Murat ÖZYÜREK New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    953
    Beğenileri:
    0
    maşaallah...sabır,azim ve eğitimle oluyor...paylaşım için teşekkürler...
     
  5. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    evet ustam aynen helal olsun bende öğretiyorum bişeyler benim mavişe konuşuyo bir kaç kelime maşallah demeyi öğretiyorum maşa diyo orda kalıyo :D
     
  6. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    maşallah sahibi baya bi emek vermiştir öğretmek için helal olsun
     
  7. Murat ÖZYÜREK
    Çevrimdışı

    Murat ÖZYÜREK New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    953
    Beğenileri:
    0
    tebrikler...bence siz istedikten sonra o kuş mutlaka öğrenecektir...
     
  8. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    çalışıyorum işten fırsat bulduğum sürece ilgileniyorum öğreticem ALLAHIN izni ile :)
     
  9. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    özendim bu kuşa yaaa bende eğitecem böyle inşallah :)
     
  10. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    şimdi tekrar izledim benim mavişte böyle olsa keşke yaa :)
     

Sayfayı Paylaş