petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

ilk deneme :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Fatih ÇETİNER tarafından 3 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. Fatih ÇETİNER
    Çevrimdışı

    arkdaşlar biraz önce erkek muhabbetim ç,ftleşmek için ilk adım attı..yani dişinin üzerine çıktı keyif sesleri çıkardı bi kaç saniye kaldıktan sonra dişi üzerinden attı erkeği :) bakalım bekliyoruz umarın devamı gelir.. :)
     
  2. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    valla dostum benım de öyle oldu söyle 4 5 sanıye kadar erkek üstünde durdu dişin ama ses çıkmadı. daha yapmadılar işallah senınkiler yapar nijer tohumu ve vitamın veriyorum şimdi bakalım ne olcak. ben evde yokken yaptılarsa bilmem.
     
  3. Tuan MAKSEL
    Çevrimdışı

  4. Fatih ÇETİNER
    Çevrimdışı

    Valla omrumuz tukendi bunlari beklemekten bendee mama verdim arada inip yiyorlar..suan erkek tetukte bekliyor..:) keyifli onlari izlemek...
     
  5. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    evet birde yavrulari olsa :D
     
  6. Fatih ÇETİNER
    Çevrimdışı

    Aynen yavrularida olsa 10 numara olucak
     

Sayfayı Paylaş