petshop
petshop
  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kayseri'de Sevdiğim Bir Abimin Üretim Hanesi

Konusu 'Üretimhane Resimleri' forumundadır ve Tevfik AKTUNÇ tarafından 30 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Merhabalar, başlıktada belirttiğim gibi çok sevdiğim bir ağabeyimin üretim hanesi mevcuttur. Sizlere resimlerini paylaşacağım, kuş ihtiyaçlarınız olursada bana Profil Mesajı (PM) atabilirsiniz.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    Temizliği çok zor olur bunun :) Ama keyfi yeter...
     
  3. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Hobi olarak evinde yapıyor fakat burada ticaret kısmı ile ilgileniyor. Elbette temizlerken ayrı bir heyecanla yapıyorlar, adamlar işini seviyor ve bu işten ekmek yiyorlar. Çok güzel birşey bence :)
     
  4. erdincozn54
    Çevrimdışı

    İzlemesi bile zevklidir :D
     
  5. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Açıkcası ben üretim haneye girdiğimde çıkmak gelmiyor içimden :D
     
  6. Eren ERDEM
    Çevrimdışı

    Kısa bir süre için resimler bitmeyecek sandım :D
    Maşallah çok titiz gözüküyor
     
  7. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Çok bakımlı ve titiz davranıyorlar o yüzden seviyorum. Aslında ağabeyim dediğim Murat ve Mesut ağabeylerimdir. Kayseri'de dürüst esnaf bulmak çok zordur, sağolsun ikiside ellerinden gelen bütün yardımı gösterdiler bana :) Yani Kayseri'de muhabbet kuşu üretecek olan arkadaşlar, benimle görüşsün derim. Bir bakar, eğer sevmez ise yapabilecek birşey yok ;)
     
  8. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    maşaAllah güzelmiş kuşlar ve üretimhane.
     
  9. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Evet kardeşim, yolunuz düşerse bir gün bekleriz.
     
  10. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.536
    Beğenileri:
    0
    Maşallah güzel görünüyorlar :)
     
  11. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Eyvallah kardeşim sağolasın yorum için :)
     
  12. Furkan YAMAN
    Çevrimdışı

    Tevfik abi tam olarak neresi burasi bir gun gideyim .....
     
  13. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Yeni Mahallede kardeşim, 75. Yıl Cumhuriyet Anadolu Lisesi var onun arkasında 2 tane büyük bina var. Marketin yanında üretim haneleri ;) Murat abi aslında Elektrikci Atatürk Lisesinin yanında Murat Elektrik var, orada duruyor. Bir gün görüşelim gidelim.
     
  14. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.712
    Beğenileri:
    0
    MaşAllah temiz tertipli ve kuşlar canlı ve güzeller :)
     
  15. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    EyvAllah yorumun için teşekkürler, öyledir mekan:)
     
  16. Furkan YAMAN
    Çevrimdışı

    Tamam abi bir ara okul acilsinda simdi kayseriide degilim....
     
  17. İsmail YILDIRIM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    479
    Beğenileri:
    0
    Böyle bir üretimhanemin olması en büyük temennim...Maalesef yaşadığım yerin iklim koşulları uygun değil...Bu arada kuşların maşallahı var.
     
  18. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Maşallah. Çok tatlılar.
     
  19. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Harika ya. :) Ben burada olsam mutluluktan uçardım. :)
     
  20. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Allah gönlüne göre verir inşAllah, kısmet bu işler bakarsın olur ileride bir şekilde :)

    Teşekkür ederim, Allah razı olsun sağolun.

    Neredesin ki? :) Teşekkürler yorumun için, 2 hafta sonra bu kuşlar hep değişecek full jumbo olacak :)
     

Sayfayı Paylaş