petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kendi Gaga Taşımız(DEV KONU)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve sampiyon33 tarafından 14 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. sampiyon33
    Çevrimdışı

    sampiyon33 Member

    Katılım:
    30 Mart 2015
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    1
    Merhaba arkadaşlar bugün sizlere düşük maliyetli kalsiyum blogumuzu nasıl yapacagımız gösterecegim .

    Malzemeler;
    -Kalsiyum karbonat
    -Gazı alınmıs soda
    -Alçı
    -Toz halıne getirilmiş yumurta kabugu
    -TEL
    -Kalıp(Danone Kalıpları)

    Hazırlanışı;
    Bir kapta kalsiyum karbonatı alçıyı ve toz haline getirdiğimiz yumurta kabugunu bire bir oranda karıstırıyoruz.Ardından gazı alınmıs sodamızı karışım hamur kıvamına gelecek kadar ekliyoruz.Daha sonra hazırlamıs oldugumuz karısımı kaba döküyoruz.Daha sonra telimizi u seklinde büküm yerlerinden karısıma yerleştiriyoruz.Telin uçları dısarda kalıcak sekilde ama kafese asıcaksınız.2 gün güneş alıcak bir yerde bekletiyoruz.Eğer kalıptan cıkartında bozulacak gibi olursa veya bunu hissederseniz 1 gün daha kalabilir.Yani tam kuruyana kadar :D .
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimiçi

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.770
    Beğenileri:
    71
  3. Yusufcukh
    Çevrimdışı

    Yusufcukh Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    312
    Beğenileri:
    0
    ilk fırsatta denerim
     
  4. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.323
    Beğenileri:
    3
    Hiç olmazsa içimiz rahat olur içinde kim bilir ne car diye düşünmeyiz.. Konuya resimde ekleseydiniz gerçekten dev konu olabilirdi.. Teşekkürler Paylaşım için..
     
  5. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.383
    Beğenileri:
    14
    Arkadaşlar forumda ben daha önce resimli bir konu açmıştım zaten :D arkadaş dev konu yazmıs ama D:

    http://www.muhabbetkusu.com.tr/bakim-besleme-uretim-ve-yetistirilmesi/gaga-tasi-yapimi-tarifi-37419.html
     
  6. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.323
    Beğenileri:
    3
  7. Yusufcukh
    Çevrimdışı

    Yusufcukh Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    312
    Beğenileri:
    0
  8. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.383
    Beğenileri:
    14
    aynısı....
     
  9. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Paylaşım için teşekkür ederiz
     
  10. sampiyon33
    Çevrimdışı

    sampiyon33 Member

    Katılım:
    30 Mart 2015
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    1
    Valla beyler ondan görmedim bana da bi arkadaş anlattı
     

Sayfayı Paylaş