petshop

                   

Kuşum bana alışkın mı?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Burak ÖZATİK tarafından 8 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. Burak ÖZATİK
    Çevrimdışı

    Burak ÖZATİK New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar acaba kuşum bana alışkın mı?

    Kısaca anlatıyorum. Elimde bir teknolojik alet olunca direk bana uçuyor olmasa da arada uçuyor omzuma veya başıma konuyor. Ancak herkesin eline geliyor ilk defa gördüğü birinin bile.

    Videosu da burada:
    Beni ısırıyor. Kaşımaya çalıştım beni ısırdı öpüyorum ısırıyor bu durumu nasıl düzeltebilirim?
    https://www.youtube.com/watch?v=rYqUOpv8J_k&list=UULbdwYtvGzBTx7HM6ahfdNw
     
  2. Gizem TÜRKCAN
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    4
    Isırmasa sevdirecek. Biraz güvenini kazanmanız gerek galiba. :)
     
  3. Burak ÖZATİK
    Çevrimdışı

    Burak ÖZATİK New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    nasıl yapabilirim acaba?
     
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.362
    Beğenileri:
    294
    Bence gayet iyi alışmış ısırdığında dikkatini başka bir şeye çekebilirsiniz oyuncak gibi. Levent ağabeyin taktiği de şu ısırınca yüzüne hafifçe üfleyerek zamanla geçer kusunuza maşallah
     
  5. Burak ÖZATİK
    Çevrimdışı

    Burak ÖZATİK New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    inşallah hocam bir de gagası uzun gaga taşını ısırmıyor:D
     
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.362
    Beğenileri:
    294
    Zamanla alisacaktir kalamar kemiği de olsun Güle güle besleyin
     
  7. Burak ÖZATİK
    Çevrimdışı

    Burak ÖZATİK New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    sağolun hocam yakında inşallah bi hatun alıcam yanına zaten :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:52 -->-> Daha önceki mesaj 00:43 --

    bir de o üflemeyi yapıyorum 2 3 gündür ama geçmiyor anlamadım:D
     
  8. Hakkı ÖCAL
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    0
    biraz sabır ısırmaktan vazgeçecektir ısırmasınaizin verin hiç bi tepki göstermeyin ama bu da değişyorkuştan kuşa maşallah kuşunuza
     
  9. Kadir GÖY
    Çevrimdışı

    Kadir GÖY New Member
    Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2015
    Mesajlar:
    212
    Beğenileri:
    0
    Bence dert etmeyin çünkü öyle hafif ısırmalar içgüdüsel oluyor.. onlar size alıştıkça geçecektir.
    Ayrıca hiç sevdirmiyor değil ;)
     

Sayfayı Paylaş