kuşum isalmi yardım.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mesut yılmaz tarafından 7 Mart 2015 başlatılmıştır.

  1. Mesut yılmaz
    Çevrimdışı

    Mesut yılmaz Süper Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İSTANBUL
    Merhaba,
    Abilerim ablalarım kardeşlerim.
    Kuşum çok hareketli cok cana yakın yalnız dışkısı bana biraz tuhaf geldi resimi aşağıda paylaşıyorum her hangi bir halsizligi veya kabarması hiç biseyi yok dışkısı su şeklinde sorunu nedir acaba,

    [​IMG]
     
  2. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Profesyonel

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Evet kardeşim ishal. Eğer yeşillik, meyve falan veriyorsan, vermeyi bırak. Aspur vermeye başla. Geçmiş olsun.
     
  3. Mesut yılmaz
    Çevrimdışı

    Mesut yılmaz Süper Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İSTANBUL
    peki nasıl geçer ne alayım diğer kuşlarımda hic karşılaşmadım.
     
  4. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.769
    Beğenileri:
    526
    Haşlanmış patates veya pirinci haşladıktan sonra suyunu ve posasını verebilirsin. Geçmiş olsun.
     
  5. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Profesyonel

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Suyuna limon ya da portakal suyu damlatabilirsiniz. Yine Avisol vitamin uygula. Damla damlattığınız suyu iki günde bir yenilemeyi unutma. Kafesine patates haşlaması ve pirinç lapası koy. Vitakraft kuş kömürü yemliğine koyabilir ya da bir yemlik yeme bir çay kaşığı karıştırabilirsin. Kuş kömürü eskiden daha çok kullanılırdı. Günümüzde pek önerilmemektedir. Bunu da unutma. Suyuna çok az miktarda tuz ve şeker katabilirsin. Suyuna bebe aspirini veya bir mercimek büyüklüğünde Cipro tb atarak ishali iyileştirenler de mevcuttur. Yeterli sanırsam
     
    #5 Gokhan ERKAN, 7 Mart 2015
    Son düzenleme: 7 Mart 2015
  6. Sezer FINDIK
    Çevrimdışı

    Sezer FINDIK Süper Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2015
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    0
    Kanlı ishal bu.. Benimkiside normal ishaldi ama 2 hafta boyunca kuşumu geçiştirdiler petshopda ishal satmış şuan tedavi oluyor.. Sen biran önce bu anormalliğin önüne geç ilerlemesin hastalık.. Geçmiş olsun..
     
  7. Mesut yılmaz
    Çevrimdışı

    Mesut yılmaz Süper Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İSTANBUL
    teşekkürler saolun bilgiler için
     
  8. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Profesyonel

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Sezer kardeşim kırmızılık gazetenin kırmızı yazılı mürekkebi. Kanlı ishal falan değil. Gereksiz panik yaratmaya gerek yok :)
     
  9. Mesut yılmaz
    Çevrimdışı

    Mesut yılmaz Süper Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İSTANBUL
    bende tırstım yav :) şimdi bi koşu patates haşlayayım sonra ilaç alayım kuşa teşekkürler tekrardan :)
     
  10. Sezer FINDIK
    Çevrimdışı

    Sezer FINDIK Süper Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2015
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    0
    Etraftaki kırmızılık fazla değil mi ? Gokhan abim deneyimlerine güveniyorum :) umarım siz haklı çıkarsınız, ben gazetenin kırmızılığına aldanmış olurum :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:07 -->-> Daha önceki mesaj 09:04 --

    Mesut abi diğer dışkılarıda hep böyle mi yoksa gazeteden dolayı mı? En iyisi altındaki kağıdı çıkar beyaz mürekkepsiz bir kağıt koy emin olalım :)
     
  11. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Profesyonel

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Yok yok değildir Sezerim :) İçler rahat etsin. Mesut kardeşim, rulo havlu koysun gazete kağıdı yerine. Daha net bir cevap veririz ishal aşamasında ;)
     
  12. Mesut yılmaz
    Çevrimdışı

    Mesut yılmaz Süper Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İSTANBUL
    hemen altlarını temizleyecegim gökhan abi kuş cok hareketli cansızlıkda yok sadece dışkı bu şekilde abi
     
  13. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Profesyonel

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Mesut yeni başlıyor olabilir. Yeşillik ve meyve verdiysen olabilir. İyi gözlemle.
     
  14. Mesut yılmaz
    Çevrimdışı

    Mesut yılmaz Süper Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İSTANBUL
    abi kıvırcık vermiştim birkere olabilirmi acaba
     
  15. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Profesyonel

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Genelde 1 kereyle olmaz ama belki cereyan da kalmış olabilir. Yeşillik verildiği takdirde suyunu iyice alın yeşilliğin.(şimdi değil tabii ki :) )
     
  16. Sezer FINDIK
    Çevrimdışı

    Sezer FINDIK Süper Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2015
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    0
    Kıvırcık olabilir ishal olmasında ,iyileşinceye kadar vermeyin derim.. Tabi ustalarımız daha iyi bilir..
     
  17. Mesut yılmaz
    Çevrimdışı

    Mesut yılmaz Süper Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İSTANBUL
    kafesi iyice dezenfekte ettim ortamın ısısınıda arttırdım patates haşladım ve suyunuda verdim ins düzelir teşekkürler hepinize.
     
  18. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Profesyonel

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Eline sağlık güzel kardeşim. Hadi geçmiş olsun. İnşallah iyi haberlerini alırız.
     

Sayfayı Paylaş