Kuşum tedirgin oluyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Ayberk Köse tarafından 12 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. Ayberk Köse
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar kafesin dışından kafes tellerinden parmağımı sokup yem uzatınca geliyor beni bekliyor ama kafesin içine elimi sokup verince arkasını dönüp bi oraya bi buraya gidiyor yese bile gagasını sert vuruyor dün elimi ısırmıştı ayaklarıyla felan vurmuştu elime neden acaba bilen varmıı
     
  2. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    bişey olmaz ısırsın ya acıtmaz onun ısırığı ayağındaki tırnaklar batıyordur elini sabit tut kafeste ona yaklaştırıp durursan tabi kaçar
     
  3. Ayberk Köse
    Çevrimdışı

    Taner kardeşim ısırığı acıtmıyor ama sıkıntı o değil neden kafes içindeyken böyle yapıyor dışardan verince sakin sakin yiyor
     
  4. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    daha tam güvenmemiştir sana git gide yapmaz bunu
     
  5. Ayberk Köse
    Çevrimdışı

    Benim kuş büyüdü sanki taner kardeş onu hissediom gözünde gri iris çıktı bana alışmasında o yüzden zorluk çıkıyor olabilir mi
     
  6. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    olabilir yani
     

Sayfayı Paylaş