petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

KUŞUMUN SESİ DEĞİŞTİ??? :'/ acill

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Anıl ATIŞ tarafından 30 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.502
    Beğenileri:
    27
    ARKADAŞLAR KUŞUM BU BİRAZ EVDE 10 15 DK BİRAZ UÇTU SONRA KAFESE KOYDUM IŞIKLARI KAPATIP TABİ KUŞUIM BİRAZ HAREKETSİZ VE SESİ DEĞİŞTİ GARİP GARİP SESLER GELİO ACİL YARDIM :'/



    [​IMG]
     
  2. Muhammed Necib Karabulut
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Aralık 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    4
    Siz yokken bi yere falan çarpmış olabilir mı?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:48 -->-> Daha önceki mesaj 22:47 --

    Belki de korkmuştur
     
  3. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.502
    Beğenileri:
    27
  4. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    ışığı kapatınca mı sesi değişti o zaman sorun yok birden karanlık olunca felan yapıyorlar bende de oluyor sorun yok yani.
     
  5. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.502
    Beğenileri:
    27
  6. emine uyumaz
    Çevrimdışı

    ya benim kuş da ışığı kapatınca kafesin tellerine yapışıyo sabaha kadar orda duruyo ışık açıkken normal tunekte dyruyo ne yapmam lazım ışığı hep açık mı bırakayım karanlığa nasıl alışacak
     
    #6 emine uyumaz, 31 Aralık 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 31 Aralık 2014
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Kendini güvende hissetmiyordur sanırım kafesine yeni alışıyor zamanla bu huyundan vazgeçecektir maşaallah kuşunuza
     
  8. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    Sorun değil o bende de oluyor alışacaktır zamanla.
     
  9. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Kuş kendini guvende hissettigi yerde duruyor bunda sorun yokki . Benim kusumda salincakta uyurdu hep
     
  10. Murat AYDEMİR
    Çevrimdışı

    Murat AYDEMİR New Member

    Katılım:
    2 Ocak 2014
    Mesajlar:
    458
    Beğenileri:
    0
    Benimkide öyle. Kuşu alalı 2 ay oldu. Dışarıda elime dahi geliyor ama kafes içinde sıkıntı. Tellerin en üstüne çıkıyor ayakları ve ggagasıyla tutunup ışık açılana kadar öyle takılıyor. Demekki o şekilde rahat ediyor. :D:)
     
  11. emine uyumaz
    Çevrimdışı

    ama sabaha kadar parmaklığa yapışmış ayakları ağırlıyor mu uyuyabilir mi ki oyle
     
  12. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Well-Known Member

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.595
    Beğenileri:
    43
    Kuşlar çevresinden duyduğu sesleri taklit etme yeteneğine sahip hayvanlardır sesi değişmesinden kastımız ötmemesi mi ? Aslında video olsa daha sağlıklı bi kanıya varabiliriz
     
    #12 Mudo DURMUŞ, 31 Aralık 2014
    Son düzenleme: 31 Aralık 2014
  13. Mustafa Murat KARACAKAYA
    Çevrimdışı

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    614
    Beğenileri:
    0
    Ben arkadaşlara katılmıyorum.
    Eğer tellerde uyuyorsa bir problem var bence.
    Mesela ben yıllardır yalnız yaşayan kuşuma eş aldığımda yapmaya başlamıştı bunu.
    Diğer kuştan tedirgin oluyordu.
    Eğer tünekler kafesin alt kısmındaysa yukarı almayı deneyin.
    Işığı birden kapatıyorsanız yavaş yavaş kapatmayı deneyin ya da akşam olunca ışığı hiç açmadan gözlemleyin bakalım yine yapacak mı?
    Çevresinde tedirgin olacağı bir şey varsa (ses çıkaran, titreşim yapan vs.) onları kaldırmayı deneyin.
    İnşaallah çözüm bulursunuz.
     
  14. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.502
    Beğenileri:
    27

    Yok ben 5 10 dk evde uçurdum elime alıp içeri kattım sonra öyle yptı
     
  15. emine uyumaz
    Çevrimdışı

    teşekkür ederim söylediklerinizi deneyeceğim
     

Sayfayı Paylaş