petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

lütfen yardım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve okan67 tarafından 24 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. okan67
    Çevrimdışı

    okan67 Member

    Katılım:
    21 Kasım 2013
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar kusura bakmayın cok soru soruyorum bu aralar ama tecrubesizliğime ve ilk heycanıma verin

    Dişi kuşum 19 nisanda saat 19.00 da ilk yumurtasını tabana yaptı kırıldı
    2.yumurtasını 22 nisanda sabah kalktıgımda(8:00) yuvalık gördum
    yumurta karınında var suanda ama bugun itibarı ile yhumurtanın gelmesi lazım ama suana kadar yok bide 2 gunde bir yumurtluyor deniliyor ama 3 gunde bir yumurtladı bunda bı sıkıntı varmı?

    2. sorum ben kusların cifleştiklerini görmedim göz hizamda uzaktan devamlı izlerim diyelimki ben görmedim ve bir kere ciflestiler daha sonra yumurtlamaya başladı ama yumurtlamaya basladıktan sonra hic ciftlesmediler o yumurtaların dolu olma olasılıgı varmı.dişi çifleşmekk istemiyor cünkü gagası beyazlamaya basladı kahve rengilik gidiyor çünkü.

    3-günün nerdeyse tamamamını yuvalıkta geciriyor ara ara kalkıyor kafeste yiyor içiyor tuvalet ihtyacını karsılıyor 15 dk falan takılıyor sonra tekrar yatıyor yumurtaya bi zaarrı olurmu

    4suandada 1 yumurtası var uzerine yatmaya basladı yumurtladıgı gunden ıtıbaren mı 18 20 gun sayacaz yoksa üzerine yattıgı gunden itibaren mi?

    ilgilenene tüm arkadaşlara teşekkür eder saygılarımı sunarım...
     
  2. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    681
    Beğenileri:
    0
    1-3 gune cikabildiklerini duymustum yumurtlama suresini
    2-ciftlestiklrrini sen gormemis olabilirsin sabahin erken saatlerinde oluyo genelde ve bir kere ciftlesme yeterli degilher yumurta icin bi cok kez ciftlesmeli
    3-yatmazsa zararli zaten yatmasi iyi
    4-yatmaya basladigi tarihten hesapla sen
     
  3. okan67
    Çevrimdışı

    okan67 Member

    Katılım:
    21 Kasım 2013
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    0
    Ozamn demekki yumurtalar boş cunku dısı kesın yaptırmıyor vuruyor kızgınlıgı gitti ceresı beyazlasmaya basladı
     
  4. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Sen ceresine bakma. Cere rengi her zaman önemli değil. Umudunu kesme. Dediğim gibi sabah erken saatlerde çiftleşiyor olabilirler. Çünkü kuşların en aktif oldukları saat aralığı 06.00-09.00 arasıdır.
     
  5. okan67
    Çevrimdışı

    okan67 Member

    Katılım:
    21 Kasım 2013
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    0
    umarım dediğniz gibi olmusştur umutla beklıyoruz
     
  6. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    5 gün sonra kontrol et yumurtaları fazla da kurcalama ılk kuluckası ise boş olabılır dedıgım gıbı 5 -6 gun sonra kontrol edersın yumurtaları
     
  7. okan67
    Çevrimdışı

    okan67 Member

    Katılım:
    21 Kasım 2013
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    0
    peki teşekkür ederim
     

Sayfayı Paylaş